Miksi onnettomuudet tuntuvat seuraavan aina toinen toistaan?

Aivan muutaman päivän sisällä Sellon Prisman ampumavälikohtaus, suuri navettapalo, Helsingin junaonnettomuus ja vielä linja-auto-onnettomuus tänään.

Avainsanat: onnettomuudet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2010 - 20:00

Tilastollisia sattumia ne kuitenkin varmaan on?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.01.2010 - 19:49

Nyt talvella vaikuttaa kelit ja pimeys. Ja ne taas vaikuttavat ihmiseen, ja onnettomuudet lisääntyvät sen seurauksena. Noita tulipaloja tosin esiintyy aina pakkasten aikoihin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 02:14

Ainoa kaava, minkä mä huomaan, on se, että kolme neljästä on tapahtunut pääkaupunkiseudulla. Parempi kiertää jatkossakin kaukaa.

Pälkäneen navettapalo toi mulle aika lailla tunteet pintaan. Itse asiassa jopa enemmän kuin Sellon tapahtumat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 07:58

se on tää kosminen juttu. ihmiset sekoo - yks napsahtaa ni siinä hollilla olevat napsahtaa kanssa. sitten kärähtää jossaan ja hups - lisää tulee.
en ole keksinyt muuta kuin tän universumin vakion - päin honkia menee........
vakavissani olen miettinyt että nuo "sekopäät" jotka ammuskelee ja silleen - ne saa jonku kimmokkeen ku joku ekana tekee tuollaista. ne on ite siinä reunalla ja ihan ku saisivat "voimaa ja uskallusta" tehdä omat hullut haaveensa. voi meitä ihmisiä........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 08:48

Aivan eri sarjan onnettomuuksia.
Massamurha, navettapalo jossa ei kuollut ihmisiä, junaonnettomuus silkka inhimillinen vahinko, jossa ei kuollut kukaan.
Linja-auto-onnettomuudesta en ole kuullutkaan. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
"Shit happens".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 16:57

Samaa olen ihmetellyt minäkin. Katastrofi toisensa perään ja sitten on pitkän aikaa ettei mitään tapahdu. Karma?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:42

Kyllä seinä vielä vastaan tulee. Ei voi jatkua ikuisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 02:25

Jonkun teorian mukaan sattuu aina kolme samantyylistä onnettomuutta pienen ajan sisällä...