Joko olet tutustunut uusiin Miss Suomi finalisteihin ja kuka on suosikkisi?

Lisätty: 04.01.2010 - 17:48

Hm. ....eikä kaikkiin kysymyksiin tarvitse vastata jos ne eivät juuri itseä kiinnosta.

Lisätty: 05.01.2010 - 09:38

Numero 3 on todella kaunis, numerot 5, 6 ja 8 myöskin. Jos nyt näin arvioimaan pitäisi rueta. Kaikista naisista löytyy kauneutta joka tapauksessa....ainakin melkein.

Avainsanat: kilpailu uudet ehdokkaat missi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2010 - 17:45

www.iltalehti.fi/nettitv/?13402161

Katselin äsken noita kaunokaisia, en osaa vielä sanoa,
kaikki ovat miellyttävän näköisiä. Mietiskelen vielä, mutta se
yksi tummakaunotar jotenkin miellytti silmääni.

Lisätty: 04.01.2010 - 17:57

Numeroilla: 3, 6, 7, näistä, hahmotemani ei ole vielä ihan loppuun harkittu,
voi pientä muutosta tapahtua.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Hömppää mikä hömppää, ne missikisat, mutta kansa tarvitsee sellaistakin. Ihan mukava on katella kauniita ihmisiä, vai mitä? Kolmosen veikkaan voittajaksi, mites sie?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2010 - 18:15

En ole tutustunut. Lööppien mukaan siellä on finalisteista yhdellä oikein lääkärintodistus, että ihan aidot luomutissit on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.01.2010 - 18:18

Kiireltään vilkaisin tuossa päivällä. Kaikki saman näköisiä ruippanoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 18:56

En nähnyt vilaustakaan ehdokkaista....eikä paljon kiinosta...kun on niin laihoja ja pitkiä...
Varmaan lötyy paljon kauniita ihmisiä...mutta rajoittaa pääsy...kun on liian pienikokoinen...ja liikaa kiloja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 20:11

Valitettavasti tämänvuotiset missiehdokkaat on jääneet ryhmäkuvaa lähemmin tutkailematta . En siis pysty sanomaan kuka niistä olisi suosikkini. Voimpas sittenkin..Suosikkini on se luonnonkaunis neitokainen joka oli kotoisin muistaakseni Lapista, vai olikos se sittenkin saaristomereltä, vai keskeltä suomea. En muista. Joka tapauksessa hän oli se tyttö joka sanoi olevansa maataloulomittaja, vai olikos hän kaupan kassa ,vai siivooja tai työtön. En muista sitäkään. Tarkoitan että suosikkini on se tyttö joka asuu vuokrakaksiossa äitinsä ja isänsä kanssa, tai korjausta kaipaavassa omakotitalossa, tai hissittömän kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja kuuntelee joka yö naapurien meteleitä. Tämäkin unohtui. Yritän siis sanoa että suosikkini on jokainen kaunis Suomalaisneitokainen joka kokee että juuri hänessä olisi missiainesta enempi kyin yhdessäkään toisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 02:07

Näyttääkö siellä ykskään ihmiseltä ja onko yhdelläkään luomutissit? En viitsi muuten turhaan katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 09:07

Missä heihin pääsis "lähemmin" tutustumaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 10:34

No tietysti lappeenrantalais neitonen kilpailee numerolla 8,ei haittaa vaikka on venäläistä syntyperää,venäläis neitoset ovat kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 15:32

Äkkikatsomalta mieluisin olit tämä Susanna Turja - jotakin Armi Aavikkomaista hänestä hehkui. Mutta vasta kun heidät kunnolla näkee liikkumassa ja puhumassa, tulee minulle yleensä se suosikkini esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 15:56

Vastaan kyllä vaikka missit eivät kiinnosta. Ymmärrän jos alle 20-veeikäisiä tuollainen hömppä kiiinnostaa mutta jos aikuisikäisä, se on ihmettelyn paikka.
Ei kannata ihmetellä jos naisia ei oteta aina vakavasti jos on tuollaisia harrastuksia.
Miksei miesten missikisoja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:45

En ole ehdokkaisiin vielä tutustunut, mutta uskon että oikea voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 02:21

Ei ole mitään tietoa muusta kuin siitä että myymälävaras luopui kisasta.
Oikeastaan Niina Autio oli viimeinen missi joka jäi todella mieleeni, silloin muuten miss Suomeksi valittiin eräs muutama vuosi sitten ministerinäkin ollut henkilö...