Laita silmät kiinni, rentoudu ja koet pienen matkaelämyksen. Kerro se nyt meille muillekin.

Lisätty: 04.01.2010 - 18:05

Juuri nyt suljen silmäni...istun parvekkeella, ulkoa kuuluu palmujen suhinaa ja tunnen meren suolaisen tuoksun. Pöydälläni on makoisia pikku paloja, joita maistelen..tabboulehia, lämmintä leipää, hummusta, falafel-pyöryköitä...aah tätä ihanaa lämpöä ja tuttua rakasta ruokaa. Pian lähden kävelemään rannalle ja saan katsella auringon laskua.....

Avainsanat: matka mielikuvitus nopea

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2010 - 20:52

Tällä ihanalla rannalla upotan paljaan jalkani pehmeään lämpimään hiekkaan ja katselen kuinka taivas on oranssinpunainen, aurinko on meren äärellä...... hiljainen latinomusiikki kuuluu jostain kaukaa ja saa minut miettimään.....

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista kaikille haavematkaajille. Pieni nojatuolimatka on joskus ihan paikallaan. Mielikuvat helpottavat oloa muutenkin. Jatketaan haaveilua...sillä lopultahan ne käyvät toteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2010 - 18:24

Luettavana parhaillaan Axel Munthen romaani Huvila meren rannalla. On helppoa siirtyä ajassa taaaksepäin Caprin upealle saarelle aikaan jolloin tohtori Munthe rakennutti huvilansa. Samainen huvila on nykyään erittäin suosittu turistikohde, itsekin tuli siellä, jälleen kerran, poikettua menneenä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 19:12

sinistä,vesipisaroita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 21:23

...istun tavernassa kultani kanssa. On jo pimeää ja ah,niin lämmintä. Mereltä kuuluva kohina, ihmisten puheensorina, nauru, jostain kuuluva musiikki sekoittuvat toisiinsa. Lasissa täyteläistä punaviiniä, vatsa täynnä ihanaa kreikkalaista ruokaa. Ei ole kiire mihinkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 21:43

... meren kohinaa korvissani, suolainen ja lämmin tuoksu johon sekoittuu juuri grillatun kalan mausteinen haju, käännän päätäni kuumalla hiekalla ja vedän ilmaa keuhkoihin. Aurinko lämmittää ja ruskettaa ihanasti, jonkin ajan päästä jo liiankin kuumasti. Nousen ja kahlaan meren aaltoihin. Käännyn selkä vasten aaltoja ja otan ne vastaan nauttien. Annan veden kannatella ja kallistan pääni korvien painuessa merenpinnan alapuolelle. Meri kuiskii korviini ajatuksiaan joiden kannattelemana annan ajan kulua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 15:26

Loikoilen aurinkopedillä, leuto lämmin tuuli puhaltelee ihoani, äänien sekamelska kuuluu ympäriltäni ja aurinko lämmittää niin nukut..ta.....