Tarkeneeko Egyptissä Joulukuussa? Onko kokemuksia? Olen menossa ennen joulua.

Avainsanat: sharm el sheikh egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2008 - 19:02

En ole Egyptissä käynyt, mutta kuullut, että marras-joulukuun vaihteessa aurinko paistaa jo aamupäivisin lämpimästi ja päivän mittaan suomalaisiin hellelukemiin päästään jo
varjossakin. Sitten taas iltapäivisin alkaisi tuulla ja yöt olisi tosi kylmiä?
Mut varmasti lämpimämpää kuin täällä, toivotaan, et joku paikalla (joulukuussa) käynyt osaa kertoa enemmän...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2008 - 19:50

Oltiin Sharm el Sheikhissä muutama vuosi sitten ihan tammikuun alusta pari viikkoa. Kahtena päivänä piti pitkähiasta laittaa päälle, muuten oli tosi hyvät ilmat. Merivesi on mukavan lämmintä. Illalla vähän viileempi. Mutta kyllä suomalainen siellä joulukuussa tarkenee. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2008 - 23:17

Tarkenee loistavasti, ehkä vähän tuulisempaa kuin keväällä, mutta tarkenee hyvin. Hyvää matkaa, nauti ihmeessä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 02:02

Tarkenee, mutta iltoihin kannattaa tosiaan varautua, sillä voivat olla hyvinkin viileitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 08:56

Tarkenee oikein hyvin,illat ja yöt ovat tosi hempeitä ja ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 09:23

Kyllähän siellä tarkenee, mutta muista: Auringon laskiessa ilma viilenee nopeasti.

Talvikuukausina päiväämpötilat vaihtelevat 20 asteesta aina 30 asteeseen.

Joulukuu :

päivän ylin 27 C, yön alin 10 C, merivesi 22 C

muuta hyödyllistä tietoa :
koti.mbnet.fi/egypti/ennen04.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 10:59

minusta loppuvuosi on egyptissä kaikkein parasta matkailuaikaa.
ilma ei ole liian kuumaa ja vesi on kivan lämmintä.
oon käyny sharmissa 3 kertaa ja oon ihan koukussa sukellukseen / snorklaukseen.
ota ihmeessä vermeet mukaan ja käy tutustumassa pinnanalaiseen maalilmaa.
se kannattaa varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2008 - 15:45

Lämmintä pitäisi olla. Tässä linkki vielä sivulle, jonka väsäsin oman Sharmin lomamme jälkeen. Toivottavasti saat vinkkejä. Mukavaa matkaa.

sharmel.net/