tiesittekö, että 90% kaupassa myytävien vitamiinitablettien positiivisesta vaikutuksesta ei oo tieteellistä näyttöä sen sijaan

jopa haitaksi voivat olla!rnrnelamanleipa.blogit.fi/syntee...arjetonta/

Lisätty: 04.01.2010 - 03:55

olihan siinä lähdeviite mainittu!

jama.ama-assn.org/cgi/conten.../297/8/842

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2010 - 08:11

Normaalia sekaruokaa syömällä saa vitamiinia ihan tarpeeksi, lähteenä esim. maitotuotteet. Mitään "poppapillereitä" ei tarvitse. D-vitamiinin suhteen on vältettävä saamasta sitä liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2010 - 03:53

Onko tuo varmasti puolueetonta tutkimusta, itse käytän omega ja monivitamiini valmistetta talvikaudella, ihoni ei kutise kuivuuden vuoksi niin paljoa ja ei rasvaaminen yksin auta. Lisää kuolleisuutta mainittiin myös tuossa artikkelissa, milläs sen todistaa etteikö ne ihmiset olisi jo aiemmin kuolleet jolleivat olisi vitamiineja käyttäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 07:03

Yhä vanhemmaksi täällä elellään vaikka monen elintavoista päätellen sen pitäisi olla päinvastoin.
Itse olen vakuuttunut D-vitamiinin tarpeellisuuudesta. Niitä menee pilleri päivässä näin talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 08:50

en osta marketeista vitamiinipillereitä enkä muitakaan hömppäjuttuja,
normaalista terveellisestä ruokavaliosta olen saanut tarpeelliset vitamiinit tähän saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:44

Tieteis-uskovaisiako olemme tyystin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:53

Kiitos valaistuksesta!