Onko sinun koirallasi takki ulkoillessa?

Jos niin antaako pukea sen mielellään päälle?

Avainsanat: takki koiralla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 21:09

Antaa pukea takin päälle ja on jopa vähän ylpeä siitä, näin emännän silmin katsottuna. Pakkasella fleecetakki ja sadesäällä sadetakki. garderoopiin kuuluu myös Dogrock T-paita ja Fifth Avenue tuuli/sadetakki, hopean värinen. Koira on Cavalier, Rico.

Kysyjän kommentti

On mukavaa,et koirapitää vaatteistaan,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 20:29

tytären kiinaharjakoira antaa hyvin pukea ja nyt kudoin sille taas uuden villapaidankin , senkin ataa pukea , tein siskon terrieerillekin villapaidan, mut siitä en tiedä käyttääkö, nyt pitäis sit taas kutoa tyttären koiran vauvallekin , joka jää heille sit, kun ne muut riiviöt ovat saaneet omat kodit .. sekin on karvaton , jot villapaita pitää olla päällä , sit kun ulos pääsee ...ei vielä voi ulkoiluttaa on vast 5 viikon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 21:21

Fiinalla on niin paksu turkki, ettei tarvitse ulkona lisäturkkia. Joskus ihan huvin vuoksi olen laittanut sadesäällä sadetakin ylle hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 21:59

Ostin tyttären koiralle aikanaan takin..kun oli nuori,ei kyllä tykännyt..ja nyt on pärjännyt ilman takkia..
Tuossa minun profiilikuvassa Santtu tyttären koira...eli meidän hoitokoira..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 22:29

ei, ovat näin pakkasella niin vähän ulkona, ettei tarvitse. tarpeillaan vain käyvät:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 23:13

Tyttärieni Chihuilla on takit ja tossut kun reppanat on niin pieniä että pakkanen paleltaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 01:51

Ei ole suomenlapinkoirillamme talvitakkeja. Paremminkin märkäloimet kesäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 06:06

Englanninkääpiöterrierille laitan fleecehaalarin tai manttelin päälle. Kovimmilla pakkasilla myös fleecetossut. Ei pidä vaatteistaan. Menee sängyn alle piiloon kun huomaa että ollaan ulos lähdössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 14:00

ei ole koiraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 18:25

Minulla ei ole koiraa mutta tuttavien koiralla on toppatakki karvareunaisine huppuineen, sadetakki, huppari ja tonttuasu eikä se suostu pitämään päällään yhtäkään niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 19:23

ei ees oo koiraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:55

Ei ole niin isoa kokoa ollut tarjolla.