PS3 Slim BD-Leffa ongelma (BD = Blu-ray Disk) Auttakaa!

Elikkäs, Sain joululahjaksi tällaisen PS3 Slim konsolin. Mukana tuli pari peliä ja 1 Blu-ray leffa. Kun laitan Blu-ray leffan konsoliin ja alan katsoa, näyttö alkaa vapista. taisi olla 4 - 5 viivaa mitä siinä välkkyi ja sama kuva näkyi noitten viivojen rajauksissa. No, luulin että se olisi levyssä vika, rupesin kokeilemaan kaverin blu-ray leffaa, ja taas sama juttu, ja kaverin levy oli toiminut hänen tavallisessa PS3 konsolissa (ei siis slim). soneran 120G perhepaketista tuli nuo tarvikkeet

Avainsanat: ps3 sonera ongelma slim ps3 slim electroniikka huono bd nero takuu perhepaketti muisti 120g g

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 22:17

Anteeksi tyhmä kysyvä vastaus ? Eikös ne Blu-ray leffat ole HD-tasoa, joten onko näyttösi (jos se on TV) siihen kykenevä, HD-Ready tai Full-HD ?
Jos ongelma liittyy tähän, niin voiko näyttösi ominaisuuksia säätää,
tai voiko PlayStation lähtöä säätää näytöllesi sopivaksi ?
AV-lähdön resoluutio: 1080p, 1080i, 720p, 480p, 480i (PAL 576p, 576i)
Liitännät: USB 2.0 x 2, HDMI x 1, optinen lähtö x1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 19:57

BD = Blu-ray Disk on aivan oma järjestelmänsä ja vatii oman soittimen,

Lisätty: 04.01.2010 - 00:40

Haluatko siis DTS vai DTS HD äänet? Tukeeko vahvistin DTS HD:ta?
Ja optiset kaapelit on sen verran surkeita vehkeitä ettei ne pysty kuljettamaan tuota HD-ääntä. Jos ei levyn asetuksista tms saa valittua normaalia DTS:ää, niin voi olla että edellä mainituista syistä esim PS3 (tai vahvistin) koodaa lennosta sen toiseen formaattiin (PCM) jolloin ei näy tuota DTS-logoa.
Ratkaisuja voisi olla esim vahvistin joka tukee DTS HD:ta, ja jos vanha jo sitä tukee niin HDMI-kaapelilla kiinni, tai sitten vaan tyytyä siihen mitä nyt tulee. Tai sitten selata niitä asetuksia vielä tarkemmin josko sieltä jotain on jäänyt huomaamatta.
On myös mahdollista, että siinä on laitevika.
Epäilen kuitenkin ettet omistat niin fiinejä kaiuttimia että voisi edes teoriassa huomata mitään eroa DTS:n ja DTS HD:n välillä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 21:31

Uusi PS3 sisältää kaikki samat huippuluokan toiminnot kuin nykyinenkin malli, kuten Blu-ray-ominaisuus. 120 gigatavuiselle kovalevylle voi varastoida enemmän pelejä, elokuvia, musiikkia, valokuvia ja PlayStation Networkista ladattavaa sisältöä ja palveluja. PlayStation Network tarjoaa runsaasti erilaista digitaalista sisältöä, pelejä, trailereita ja demoja. Ilmaiseen PlayStation Networkiin rekisteröityneet voivat lisäksi ladata muun muassa ilmaisia sovelluksia, kuten PlayStation Homen – 3D sosiaalisen yhteisön, jossa käyttäjät voivat kommunikoida ja jakaa pelikokemuksiaan.
www.netanttila.com/webapp/wc...uctDisplay

kokeile rekisteröityä tuonne play station networkiin, myös sieltä varmaan saat kokemuksia ja neuvoja