Onko kellään olemassa hiljasia..eli tallukkaita??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 18:47

Kyllä nyt olisi paikallaan kunnon vilttitossut, vaan ei taida täältä löytä. Ehkä venäläisten markkinoilta voisi saad!

Kysyjän kommentti

Aikanaan oli ..mutta tuli hävitettyä..ei pitäsi kaikkea hävittää..nyt olisi ollut käyttöä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 18:32

Minä olen kuumaverinen ihminen ja sain joululahjaksi nyt sellaiset, taisi olla vitsin päälle ostetut kun olen paljain jaloin aina kotona, ja nilkkasukkien kanssa pärjään talviajankin, sukkahousuja käytän vain hameen kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:35

Minulla on sellaisia tallukoita vastaavia neulottuja tossuja,anoppini on tehnyt minulle niitä monet,eikä villa ole tuonut vihoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 19:10

sehän on vanha kunnon talvijalkine.Ei ole nyt,mutta lapsuusaikana aina kun tuttu pariskunta hankki elantonsa niiden valmistuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 19:57

Ei sellasii tallukkaita, mitä ne alunperin on tarkottanut, mut tän tapasii on puolen tusinaa, joita käytän kotosal:

mediaserver-2.vuodatus.net/g...103048.jpg

Lähteet:
mediaserver-2.vuodatus.net/g...103048.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 20:25

onpas hassau nimi, mut tarkottaak toi et huopatossui ? jos niin kyl mul sellaiset ovat , ja on noit villatossuikin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 23:02

Lahjaksi olen saanut jos jonkinmoisia töppösiä.
Untuvatäytteistä nahkaisiin. Ainoat mitä tulee käytettyä, ovat kunnon pässinpökkimät villasukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 23:05

Eipä ole, vilttitossuja ja sisätossukoitakaan. Lapsena oli ja kyllä olivatkin lämpöiset. Nyt en ole raaskinut ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 01:47

Eipä ole