Onko tämän vuoden kalenteri hankittu??Riittääkö1 kalenteri sinulle??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 20:36

Seinällä on taskukalenteri valmiina ottamaan vastaan aina kuukauden kuitit huomaansa. Käsilaukkuun ostin joulun välipäivinä taskukokoisen kronon. Eiköhän noilla selviä.

Kysyjän kommentti

Samoin minulla...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 18:08

Kyllä vaan.Seinäkalenterin hommasin kesällä Rhodokselta ja päivyrikalenterin viime vkolla kirjakaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:12

Kyllä minä Prismasta seinäkalenterin ostin , pöytäkalenterin lahjoitti Turun sanomat ja tässä koneessa on myös kalenteri ,kyllä minä näillä pärjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:13

seinäkalenteri on hommattuna ja sit on tietty kovas käytöa kännyn kalenteri...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:26

Annansilmä kalenteri on seinällä ja metalliliiton kalenteri on tossa ikkunalaudalla,kyllä näillä toimeentulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:28

Liitto lähetti "taskuallakan"(niinku joka vuos).Kännykalenteria yleensä käytän, kun tarve vaatii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:58

Kiinalainen sinäkalenteri tuli Playa del Ingelissä ruokailun lisukkeena. Olen imuroinut tämän vuoden kalakalenterin netistä, eiköhän noilla pärjää kun tietää ottiajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 19:12

On ja monen muunkin vuoden.puhelimessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 19:33

Joo, Ainakin Henna ja Henriikka oli vaihtanut nimipäiväpaikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2010 - 19:49

Seinäkalenteri pitäisi hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 20:42

On niitä seinäkalentereita 3 kpl eri huoneissa, kaikki on tarpeellisia,
niitä tulee aina postissa yrityksiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 22:30

on välttämätön, että pysyn aikataulussani töissä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 22:58

Seuran välissä tuli kiva seinäkalenteri.
Menoista muistuttaa kännykkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 23:04

En ole hankkinut yhtään, pukki toi yhden ja loput ovat tulleet lehtien mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 01:46

On Lappalaiskoirat ry:n kalenteri sekä Tesy:n kalenteri. Molemmat ostin jo edellisen vuoden puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 08:57

2 kalenteria kotiin ja 2 töihin, siinä kiintiö.Hankittu on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 18:30

Seinäkalenterin hankin Rodokselta jo syksyllä, taskukalenteri tuli ammattiliitolta ja töissä on firman puolesta tarpeelliset kalenterit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 19:25

sain jo aattona(joulu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 20:29

Pitää olla useampia. Seinillä, melkein joka huoneessa, ei olohuoneessa. Sitten tuo pieni kirja, joka kulkee aina mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:56

On hankittu, töihin ja kotiin.