Oletko mainosten uhri..uskotko kaikkeen mitä luvataan??

Avainsanat: mainos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 23:02

En todellakaan usko. Ja jos joskus olenkin sortunut, niin käytäntö on opettanut etten toista kertaa sorru.

Kysyjän kommentti

Myö ollaa sorruttu samaa huijaukseen...Läskin loukuttajaa..tärinää..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 17:20

En usko vaan haluan selvittää myös itse tekemällä kysymyksiä ja vaadin aselvitystä mainoksen sanomaa.Esimerkiksi olin ostamassa åesukonetta ja kehuttoon linkouskierroksia.Kysyin kehänopeutta joka on se olleellisin asia niin myyjältä loksahti monttu auki ja kone jäi liikkeeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:12

En usko enkä ole.Kaikki mainokset ovat liioiteltuja tai harhaanjohtavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:17

no kyl olen aika herkkä uskomaan niihin .. siis siinäkin suhtees aikas herkkäuskone .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:30

En todellakaan ole niiden uhri enkä herkkäuskoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 19:35

Tähän ikään mennessä oon oppinu (tosin ei montaa vuotta sitten), kuten suomalaisen kuuluukin; en usko ennen kuin näen tai siihen suuntaan ainakin. Nykyään ilmeisesti saa mainoksissakin yliampuu, niin, ettei tosikaan, joten kannattaa kattoo, ennen kuin katua:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 19:39

En tahdo uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2010 - 19:45

En usko yhteenkään mainoksen lupaukseen, enkä osta mitään mainoksen perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 19:45

Uskon siinä mielessä, että jos jotain myydään ostos-tv:ssä, se EI voi olla toimiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 19:48

En tosiaan.Faireja esim.on monen värisiä ja kaikki ne kovin vaahtoaa...Värit voi tehdä silmälle"hyvää"ja näyttää tehokkailta.Vaahto taas ei vaikuta pesutehoon mitenkään mutta saa tehokkaalta tuntumaan.Monet jutut voisi jättää tuotteista pois mutta ihminen kun on nyt vaan semmoinen,että luulee ja uskoo ja mainosmiehet tietävät mihin iskeä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 22:32

en yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 08:59

mainokseen en luota, jos tarvitsen jotain, otan tärkeimmät tiedot selville ja sen mukaan teen hankinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 12:44

mitä enemmän mainostetaan ja luvataa - sitä epäuskoisammaksi muutun. epäilyttävää tuollainen jauhaminen. neljään kertaan yhdessä mainoksessa luvataan joku asia. höh.