Oletteko ajanut tätä siltaa?

Europa bridge valmistui 1964 Innsbruck'in Talviolymialaisiin. Minun täytyy aina sillan levahdyspaikoilla pysähtyä ihailemaan huimien miesten työtä. mrn pohjois reunan levähdyspaikalle näkyy Berg Iselin mäki.

travel.webshots.com/photo/10...0222VUBjpB

Avainsanat: europa-silta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 19:55

Luultavasti tultiin viimekesänä pyörillä italiasta kun ajettiin innsb.kautta

Kysyjän kommentti

Moottoritietä tullessa oli pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 17:06

Kyllä olemme kyydissä istuneet ja tuota siltaa pitkin körötelleet. Jossain sillan juurella oli se näköalapaikka jossa pysähdyimme. Silloin olimme majoittuneet Itävallan Mayerhofeniin ja sieltä teimme päivän bussiretken Italiaan Dolomiiteille. Huimat olivat maisemat niillä seuduilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 17:28

Onpas todella komean näköinen silta...mutta en ole kyllä sielläpäin käynytkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:20

en ol ajellut, mut tuol voiskin jo tul korkeanpaikan kammo .. huh.. :) oli niin korkeen näköinen silta meinaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 21:56

enpä ole tuota siltaa ajanut, mutta sen sijaan ajeltiin pari viikkoa sitten Euroopan pisintä siltaa, Vasco da Gaman siltaa

commons.wikimedia.org/wiki/F...Lisbon.jpg

(Vasco da Gama -silta Lissabon
Lissabonin lähistöllä ja kaupungin itäpuolella sijaitseva Tagus-joen ylittävä Vasco da Gama on Euroopan pisin silta. Sillan pituus on lähes 17,2 kilometriä, tosin suurin osa sillasta (yli 12 kilometriä) on rakennettu maan päälle. Silta rakennettiin 1995-1998 välisenä aikana. Sillan riippusiltaosuuden alikulkukorkeus on 47 metriä, ja sen kuusikaistaisella moottoritiellä saa painella menemään suomalaisittain hurjaa 160 kilometrin tuntinopeutta. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 23:13

Uskoisin, että olen.
Vannomaan en kuitenkaan mene. Oli pimeää, kun saavuin kaupunkiin, enkä viipynyt kuin yön yli matkalla "alas".