Mitä tai millaisia matkamuistoja olet ostanut matkoiltasi?

Miten sattumaltako olen sammakoita ostanut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 23:30

Ennen ostin käyttöesineitä, kun kaikki oli ainakin puolet halvempaa meni melkein minne vain.
Nykyisin ostan vaatteita ja ihan sattumanvaraisesti jotain, mitä ei Suomesta ole löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 15:47

katumaalareilta tauluja , jotka yleensä kuvaa sitä paikkaa missä olaan oltu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:08

Feikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:25

Olen itse ottanut matkamuistokuvat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:30

Aika vähän mitään sillä sitä juuri yritän välttää.
Viimeksi Saksasta kahden litran pullon Bacardi rommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 17:40

Vähiin on jäänyt minullakin matkamuistojen ostaminen...kun kaikki paikat on tännä muutenkin...
jääkaapin ovessa on noita mangnetti-koristeita..mitä olen ostanut...2 toin Turkin reissulta viimmeksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:07

en ole matkustanut vielä ollenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:13

Jotain paikallisia käsitöitä ja sitten tietty turisti-tilipehööriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:52

En ostele matkamuistoja,mutta viimeeksi,kun tulin kolilta toin kylmälaukullisen pielisen muikkuja jaettavaksi ystäville,hyvin tekivät kauppansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2010 - 19:25

Yhden seinävaatteen olen ostanut. Ei ole ryijy eikä täkänä, jotain siltä väliltä. Ja olen saanut lusikoita, joissa on paikkakunnan nimi ja vaakuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 20:00

Kotimaassa jokaiselta työpaikkakunnalta jossa viivyn yli viikon ostan mukin/lusikan ja ulkomailla pätee sama viikon raja ja silloinkin hyvin pientä(viimekesänäkin yövyttiin kahdeksassa maassa ja ei niistä kaikista kehtaa tuoda tuliaisia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 22:33

en enää osta kun olen huomannut, että sitä turhaa krääsää on liian kanssa ennetäänkin. Jos jotain ostan niin käytännöllistä, esim vaatteita tai öljyjä tai alkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 22:59

Kyllä aina uudesta paikasta pyrin ostamaan jotakin käytännöllistä tai hyödyllistä kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 23:08

Ostan mielelläni seuraavan vuoden hienon kuvakalenterin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 01:20

Jotain kyseiselle paikalle tyypillistä ja meidän näköistä. Emme mitään koriste-esineitä tai krääsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 08:44

Ostan lähinnä taide-esineitä, ei mitään turistirihkamaa jota näkee etupäässä turistirysissä.
Vältän yleensä esineiden ostoa, koska niitä on kotona sopiva määrä, harrastan antiikkia ja se miellyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 12:45

Prahassa ja Budapestissä ollessani molemmista löysin ihanat nuket. eivät ole sellaisia kansallisnukkeja - vaan oikein vanhan ajan röyhelömekot, pitsit. pussukat, korkkiruuvikiharat ja lierihatut. ihanat!