Kävittekö tänä aamuna lenkillä...

...minä kävin vaikka mittari näytti -28°, kun pukee päällensä hyvin niin
ei kylmä yhtään. Tosin ei tuolla kylillä ollut kuin kaksi kävelijää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 11:37

Kävinhän minä, aurinko ei ollut vielä noussut valisemaan lumenhehkusta maisemaa. Tosin eteläinen taivas oli vaalenanpunainen ja itäinen hennon vaaleansinenen. Siinä kauneutta kerrakseen.
Olin metsässä jossa harvemmin muita tapaa. Huopatossut ovat parhaat jalkineet lumisen metsän taipaleilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 11:22

En käynyt lenkillä, mutta pitsalla kävin aamulla kello 4 kyökis, eikä pakkanenkaan haitannu, kerrankin eroon arkirutiineista;)
Sanoopi hän täält kadehtien teit reippaampia immeisiä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 11:24

En ole lenkillä käynyt,enkä mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 11:31

En ole käynyt enkä mene, kuiva pakkasilma tekee huonoa vaikutusta minun astmaani , vaikka suojanaamariakin käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 11:34

En ole käynyt..mutta pitäsi koira veidä ulos käymään pikku lenkille.....ei sekään ole oikein halukas ulkoiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 11:44

monta kertaa päivässä ja heti aamulla aikaisin Fiina-koiran kanssa on mentävä, sataa, paistaa tai pakkanen paukkuu. ja hyvä niin , tulee ainakin lenkkeiltyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2010 - 12:01

Parempi pysyä sisällä näillä paukkupakkasilla. Ei kestä hengitystiehyeet tuollaista kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 12:30

Tavallaan, mutta lenkki oli lyhyt...yövuoron lopuksi kävelin 100 metriä parkkipaikalle -29 asteen pakkasessa. Autoni oli jäykähkö, mutta ajelin sillä kotiin ja autokatoksesta hipsin sisälle kiireen vilkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 12:38

Just tulin hiihtämästä.Asteita vaivaiset 10-.Oli hianoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 12:39

en ole vielä ehtinyt,ma tarkoitus kyllä on mennä vielä tämän päivän aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 12:55

En ihan lenkillä mutta seisomassa olen käynyt muutaman kerran. Ei paleltanut - 26 minua, tottunutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:44

"Kusiluistimilla" olen sisällä hiihdellyt, postilaatikolle saakka en ole ehtinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:52

Ilman koiria ja muitakaan komentelijoita tuli tehdyksi noin parituntinen piristävä kierros keskuspuistossa,

ihan mukavan raikasta varsinkin kun tuullut edes nimeksi

olosuhteiden mukainen vaatetus on se avainsana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 15:32

En ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 01:13

Kävin koirien kanssa puolen tunnin aamulenkin, päivällä 40 min ja illalla 1,5h. Kaikki lämpimät päälle, mitä kaapista löytyy...