Jokos joulkuusi ja kaikki muut joulu-koristukset...on korjattu pois?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 10:13

Loppiaisena vasta korjaan pois joulutilpehöörit ja kuusen, näin ollunna siitä asti kun tuo tekokuusi hankittiin, niin ei huolia neulasistakaan ja saa nauttia pidempään joulutunnelmasta...

Kysyjän kommentti

Näin on..Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 09:56

Ei nyt vielä, loppiaisen jälkeen vasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 10:23

Kuusta ei meillä ole,mutta kaikkea muuta koristetta on,loppiaisen jälkeen korjataan joulukoristeet pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2010 - 11:13

Ei niitä ole ollutkaan, säästyy korjaamiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 11:17

Loppiaisen jälkeen, silloin jouluaika päättyy vaik ei kenkään sois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:10

ei tod.
oiskohan se sopivaa jos niitä koristeita kasais vaan toistensa päälle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:07

Ei vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:12

Valot parvekkeen kaiteessa oli oikeastaan ainoa viritys joulun kunniaksi. Eivät ole pelkästään jouluvalot joten saavat olla siinä vielä jonkin aikaa. Punainen pöytäliina oli ja meni sinne mistä oli tullutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:56

ei vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 19:56

Vien aina loppiaisen jälkeen ja korjaan joulukoristeet ja kyntteliköt pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 20:37

en noit henno poistaa, mut jos nuutinna sit ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 06:09

Loppiaisen jälkeen. Kuusi muovia, joten ei mikään kiire.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 18:52

Joulukuusi sailähteä,koska varisti niin kovasti neulasiaaan mutta kaikki muut joulukoristeet ovat paikoillaan loppiaiseen saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:41

Loppiaisen jälkee lähtee kuusi ja muut tilpehöörit. Kynttilät jää vielä ja ikkunaan tähtivalosarja. Sen poistan vasta kun päivä tästä vähän pitenee.