Kuka on tilannut kesäksi jo lomamatkan ulkomaille,minne ja kenen kanssa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 11:19

lopputalvelle ja keväälle piisaa taas senverran reissaamista etten ihan vapaaehtoisesti kesällä matkustele minnekkään (passi taas ylähyllylle)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 23:51

Harkinnassa harkinnassa.kohteita kyllä riittiäsi ja siinähän se ongelma onkin jokin oto reissu on minusta paras

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 05:30

En ole tilannut kenenkään kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 09:41

Kyllä äkkilähdöllä mennään jos mennään.
Kunhan nyt ensin tulee kesä ja kärpäset, niin sitten mietitään lomamatkoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2010 - 11:10

Kesällä en halua lähteä mihinkään täältä Suomen suvesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 12:51

Olen kylmyydestä huolimatta kuiten optimisti, että uskon vielä tarkenevani kotosuomessa kesäisin. Suomen luonto on niin kaunis, etten halua olla missään muualla kesäisin. Syystalvesta kevääseen olevalla aikajaksolla kyllä lähden mielelläni lämmittelemään muu maa mustikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:52

Kesällä en halua lähteä Suomen kesästä pois...kun on niin lyhyt...nytkin oli viime Lokakuussa oli kiva tehdä Turkin reissu...niin kesä jatkui mukavasti..kun täällä oli kylmää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 14:27

Ei ole varattuna eikä suunniteltuna mitään.
Yleensä varoaika on alle kaksi vuorokautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 14:31

Jos näihin kylmyyksiin on uskominen, tulee ensi kesästä helteinen, heinäkuusta, eikä silloin mihinkään lähdetä, nautitaan Suomen suvesta. Matkakenkää kyllä pakottaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:03

Päivä Tukholmassa kuukauden päästä on vasta buukattu. Keväällä tarkoitus mennä Saksaan, mutta kesällä ei Ahvenanmaata pidemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 08:50

kenenkään kanssa ei tilattu minnekään, kun netistä saa matkoja juuri sille ajalle jolloin tekee mieli lähteä jonnekin. On tullut amtkustettua viimekin vuonna niin paljon ettei tee mieli minnekään, ei ainkaan pariin kuukauteen. Työmatkoja tippuu tasaiseen tahtiin, siin ä voi hyödyntää viikonloppuja parin päivän lomaksi. Osloon on seuraava työreissu.
Puolison kanssa matkataan useimmiten, joskus yksin ja joskus myös jonkun tuttavan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 12:49

jos tuo suomen lappi on ulkomaata ni sitten. heinäkuun lopussa on kelomökki varattu viikoksi. vaatimaton, ilman mukavuuksia. mutta ne maisemat! ja oli hintalaatusuhde kohdillaan ;) perheen kanssa tietysti