Jos olet käynyt alennusmyynnissä..mikä on ollut paras löytösi??

Avainsanat: alennusmyynti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 21:11

Yleensä kierrän alennusmyynnit ja kaikenlaiset "Hullut Päivät" kaukaa - ostan asioita vain silloin kun tarvitsen jotain.
Nyt kuitenkin löytyi jo kesästä saakka "kuolaamani" matot (2 kpl) ja vielä "bonuksena kolmas erikokoinen alehintaan ja paikallisesta Prismasta - ne oli ihan pakko "pelastaa" mukaan.
Tänään hävitettiin joulukuusi - surullinen tapahtuma muuten aina - siivosin joulun, suurinpiirtein, pois ja laitoin uudet matot lattialle - tuli hyvä mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 21:00

kävin dyykkaamassa eilen ja löytyi C64-tietokone, toimiva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:00

Itselleni en ole ostanut mitään,mutta miehelleni löydettiin oikein hyvä ja istuva takki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:21

Enpä ole käynyt, eikä täällä korvessa mitään ale edes ole. Kaupunkiin ensi viikolla mikäli pakkanen hellittää. Mut oikeastaan en tarvitse tällä hetkellä mitään erikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 22:37

Suunnitelmissa oli mennä, mutta tuli nää kauheat pakkaset. Jos sitten myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 11:23

Kävin alennusmyynnissä. Ostin työsandaalit, joita olin pitkään havitellut. Eivät kuitenkaan olleet alessa, mutta olen tyytyväinen ostokseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 12:44

Normaali kauppareissulla osui silmiini mukavan näköiset kävelykengät. Ovh. 54.90 Nyt 15,00. Kokeilin jalkaani ja siirsin ostoskoriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 15:27

Yksi ruuvimeisseli Anttilasta. Päätin tosin viimeisen romutyökalun sieltä ostettuani etten enää koskaan osta Anttilasta ainoatakaan työkalua mutta niin siinä vaan taas kävi - laatikossa on uusi mahdollisesti jälleen kerran ensimmäisessä käytössä hajoava romuruuvimeisseli (kun sen sai halvalla).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:01

En harrasta alennusmyyntejä.