Mikä on paras tapa herättää tekopyhät ihmiset todellisuuteen?

Lisätty: 02.01.2010 - 19:40

pimpeli pom... eihä tää toimi oikeesti

Lisätty: 02.01.2010 - 19:40

Ystävä Hyvä, eihän ne Raamattuun vetoa ainoastaan!!!

Minkä kokosella fontilla tuo Raamattu kirjotetaan?

Lisätty: 02.01.2010 - 19:40

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 20:14

"Ulkokultainen"voi olla vaikkei raamattua olisi nähnytkään.Erittäin ikäviä ihmisiä ovat ja vaan innostuvat jos yrittää totuuden kertoa.Heillä on sellainen läpipääsemätön panssari ja eivät kuule kuin oman äänensä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 19:34

piilottamalla raamattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 19:43

Näyttämällä heille elämän raadollisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 19:48

sanomalla suoraan,että mitäs siinä pyhistelet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 20:36

Kysymällä miksi pitää olla tekopyhä??Eikö voi olla ihan normaali...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 20:52

Tuo on aika vaikea kysymys minkä pipsa10 laittoi. Noihin ihmisiin
törmää joka päivä. Minä olen monta kertaa miettinyt asiaa, jossain
mielessä he voivat olla toiselle ihmiselle tosi itse piruja.
-Jotenkin ulkokullattuja he ovat, osaavat hyvin toisia kyllä moittia
sen ainakin olen huomannut eikä sieltä kirosanatkaan ole mitään
outoa jos he niitä latelee. Tertsi tuossa hyvin kirjoittikin asiasta mikä
on kyllä totta.
Tuohon kirjasimen fonttikokoon sen verran se on 9 pistettä.
Siis aika pientä, täytyy olla silmälasit. Raamatussahan on 306 sivua
joten teksti täytyy olla pientä, kyllähän siinä kirjassa on paljon
mielenkiintoista luettavaa mitkä pitävät kyllä paikkaansa nykyisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:31

Tekopyhä... niin kun oikea pyhyys on kadotettu kunnioituksen kera. Silloin kun toisen kunnioitus ja pyyteetön rakkaus kaikkea kohtaan tulee sydämestä, eikä mistään muualta, niin teennäisyys on silloin kaukana. Meidän aikusten koulu on oppia saavuttamaan taso jossa tullaan ottamisesta antamiseen.
Mun Raamatussa on muuten 1557 sivua pientä tekstiä jotain 9 kokoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 12:41

En arvosta tekopyhiä ihmisiä ja jos vain voin, jätän heidät omaan arvoonsa. Joskus tällaisen kohdalla on pakko antaa tulla julki omat mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 14:05

selittämällä rauhaisasti mitä he tekevät mielestäsi väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 15:08

Ajattelen niin että tekopyhilläkin on luuranko kaapissa eli menneisyydestä löytynee mitä vain mutta se pitää peittää ja esittää parempaa ihmistä kuin kanssa sisarensa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:04

Ei ole minun asiani ojennella kanssaihmisiä, kyllä elämä pitää siitä huolen.
Mitähän tuo pimpeli pom tuossa merkkaa!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 12:53

kaipa mää toteaisin että vastaan elämästäni ja teoistani, sanomisistani vain ja ainoastaan sitten kuoleman hetkellä sille kenelle kuuluu......