kumpi on terveellisempää, homogenoimaton luomu rasvaton maito vai normaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 18:54

Maitoa ei tarvitse kukaan kunhan huolehtii tarvittavasta kalsiumin määrästä ja sitä saa helposti juustoista ja jogurtista. Itse en ole maitoa juonut neljäänkymmeneen vuoteen ja hyvinkin terveeksi tunnen itseni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 18:46

Aikuiselle ei kumpikaan. Maito ei ole tarpeellista kuin lapsille. Sitä normaalia ei taida juuri kukaan nykyään juoda. Ei ne kaupassakaan tiedä mitä on normaali maito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 18:55

Normaali lehmäntissistä tullut maito. Sillähän ne teräsvanhukset ovat pyörittäneet maailmaa tai sanoskos, et Suomea... Kaikki jalostettu ja direktoitu taitaa vaan kellistää sukupolvia ennemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 20:15

En käytä maitoa ollenkaan...muuta kun mitä teen pannaria,lettuja ja perunamuusin sekaan..Yleensä silloin kevytmaitoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:35

Homogenoimaton sillä siinä ei ole rasvapilkottuna vaan normikokoisina pallukoina ja ei pääse suolen läpi niin helposti verenkiertoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 12:39

Tiedä näiden terveellisyydestä mutta kylmä rasvaton Luomu maito maistuu maidolle ja on hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:20

maitoon liittyviä tutkimuksia olen lukenut mutta mikä on terveellisintä, siitä ei ole kerrottu.
maito on lasten ravinnoksi tarkoitettu, aikuinen ei tarvitse maitoa, muita maitotuotteita kylläkin
kohtuullisessa määrin.