Teettekö paljon ruokia..nuudelista ja pastasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 15:20

Kyllä silloin tällöin tulee pasta ruokaa valmistettua.Nuudereita kyllä syödään myös välillä vaihtelun kanalta ruokailussa.

Kysyjän kommentti

Samoin meillä joskus vaihtelun vuoksi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 14:18

nuudelia syön ulkona ollessa välipalaksi,kotona ei sitä laiteta, annos maksaa noin 20 centtiä,,pastaa en syö ollenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 15:34

En tee niitä kovinkaan usein. Ovat sellaisia hiilihydraattipommeja, että vältän niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 16:01

Jossain pataruuassa, mutta peruna ja lohi on se mitä useimmin syön sekä karjalanpaisti mielellään hirvenlihaa mukana. Jokin raastesalaatti ja se perusruoka eli 100% ruisleipä lisukkeineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 16:45

kyllä jonkun verran tulee tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 17:09

Nuudeleita kokeillu, mut ei oikein iskeny mun makunystyröihin, pastaa teen noin pari kertaa kuukaudessa ja siihen sitten aina erilaisia lisukkeita/kastikkeita:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.01.2010 - 17:16

Tunnustaa mun täytyy että erittäin harvoin. Se on se riisi ja peruna mitä yleensä käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 19:34

Nuudelit, silloin kun retkeilen... pastaa, silloin kun nuoria immeisii tulloo käymää...
Perusruuat on taattua tavaraa kuiteskii.... Pääassee, ettei valkosipulii puutu.... terveysvaikutus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:38

Todella harvoin nuudeleita. Itselleni voisin niitä keittää. Pastaa aika harvoin myös. Riisiä käytetään enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 01:45

Tänään viimeksi oli nuudeleita Tikka masalan kanssa. Ruoan kanssa on noin yleisesti ottaen pastaa tai jasmiiniriisiä. Molemmat inhotaan perunoita ja syödään niitä oikeastaan vain perunalaatikon tai ranskalaisten muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 14:28

Tytär on innostunut syömään nuudeleita suoraan paketista - siis raakoina ja kovina möykkyinä. Jos tarjoaa valmista niin yleensä ei kelpaa, tuollaisessa naksumuodossa uppoaa aina. Nuudelit ovat hyvä lisä vaikka kasvisten kanssa. Pastaa (kansanomaisemmin makaroonia) on ehkä kerran kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:17

En, meillä ei välitetä nuudeleista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:09

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:27

En todellakaan, ovat varsinaisia kaloripommeja ja erikoi sruokavalio myös tekee rajoitteet.