Onko teidän uunissa Grillivastus???Tuleeko sitä paljon käytettyä??

Minulla jäänyt aika vähäseksi käyttö..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 14:25

On sellainen ja silloin käytetään kun tehdään esim. perunamuussitonnikalalaatikkoa. Ensin muussi kattilassa ja tonnikala joukkoon, sitten koko miksaus matalaan uunivuokaan ja juustoa päälle. Pinta vaan "grillataan" ja juusto sulatetaan siihen koska pottumuussihan on jo valmista. Pinnasta tulee erittäin hyvä, hieman rapea ja juusto sulaa nopeasti ja kauniisti.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vinkistä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 13:54

Käytän grillivastusta lämpimien voileipien teossa. Ei sitä usein tule tosiaankaan käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 14:01

Kyllä sellainen löytyy uunistani,mutta aika vähän sitä käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 14:04

minun uunit toimii kaasulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 15:39

Grillivastus löytyy. Joskus ruskistan sillä kypsän ruoan pintaa. Vähäisellä käytöllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 15:46

Usei lämmitän leipää tai makkaraa juustokuorrutuksella ja milloin mitäkin.On kätevä ja usein käytössä.Ruskistamiseenkin hyvä ja nopea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 16:47

onhan se mutta harvoin käytössä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 16:57

on mutta en ole ikinä käyttänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.01.2010 - 17:14

Sekä uunissa että mikrossa on. Mutta eipä ole paljoa tullut käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 17:44

Kyllä on ja joskus makkaraa grillaan talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 17:54

On kyllä "valligristus" uunissamme ja pyörivä varras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 01:45

Esim. patongit ja naan-leipä tulee käräytettyä grillivastuksen kanssa lopuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 09:30

Olen "löytänyt" uudelleen lämpimät voileivät ja käytän nyt uunia vastuksineen niiden tekoon, herkullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 14:38

on ja en käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:18

Löytyyhän minulta, mutten ole koskaan käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 18:58

Kyllä on ja kovin vähäisellä käytöllä.