Mitä tänään teet?

Meillä,imurointi,pölyjenpyyhkiminen,kaupassakäynti ja sitten illemmalla saunaan.

Avainsanat: puhtaaksi koti pölystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 11:16

Kauppoihin pitäisi tänään mennä ja ruokaa valmistaa. Ja illalla alkaa murehtiminen kun tyttären perhe yötä vasten lähtevät Kittilästä tänne Turkuun ajelemaan, pelottaa minua noin pitkä ajomatka , jos keli on huono matkan varrella, vuoroin vävyn kanssa ajavat ja lapset nukkuvat kyllä autossa hyvin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 11:20

Exä hakee pian tytön,niin sitten lähden lenkille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 11:23

aamulla aloitin työt klo4.30 ja nyt tauolla jatkuu iltaan saakka kun on tuo päivystys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 11:31

Lisää pyykkiä koneeseen... jääkaappi pursuaa ruokaa yli äyräittensä, vaikka jo jakanutkin sitä vanhimman pojan perheelle, joten kaupas ei tarvii käydä (onneks), imuriakin pitäis vähän lattialla näyttää (he tutustuvatkin jo toisiinsa tuol eteises:)), nyt ajattelin katella yhdistetyn kisoja täs kisujen kans, ymmärtääköhän ne siit mitään, vaik yritän kyl niille selittää ain et kuka johtaa:)... sit illemmalla taidan kans käydän saunas lämmittelemäs... jot näin mie tääl talvileskenä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 11:55

Aamusta heti olohuoneen takkaan tulet,kun antaa niin ihanan lämmön. Vähän siivosin...muuten ihan rennosti tämän päivä vietän ..ruokien jämiä syömme mitä jääkaapista löytyy..ei tarvi edes käydä kaupassa..vähän mitä napsussa käy...ja illasta telkkari varmaan tulee katseltua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 12:49

Kävin juuri lenkillä, aurinkoinen kirpakka keli ja avoimella paikalla tuuli poskia pisteli. Loppupäivän vietän kodin lämmössä laiskotellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 13:01

Urheilua seuratessa menee tämä päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 13:21

Töihin täytyi lähteä aamulla aikaisin. Kovassa pakkassäässä se ei kyllä hirveästi huvittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 13:52

pakko päntätä matematiikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 14:10

tänään pelkkää joutenoloa,,eiköhän huominen mene vielää samaan putkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 16:57

luen kirjaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 17:13

Käytiin ostamassa syntymäpäivälahjat kummilapsille. Kesti muuten neljä tuntia, mutta sopivat lahjat löytyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 17:32

Aamulla annoin itseni nukkua ja heräsinkin vasta jälkeen kahdentoista. Pakkaslukeman toteaminen (-16.7 C) sai minut jäämään kotiin. Katsoin iki-ihanan Jane Austenin leffan " Järki ja tunteet" ja sittemmin olen lueskellut. Huomisesta olen suunnitellut kauppapäivää niin saan autonikin sulamaan parkkihallissa kaupoissa ollessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 18:33

Imuroitu on, kaupassa käyty, saunassa käyty, syöty on, pyykkikone jyllää kolmatta koneellista, kaks koneellista viel jäljellä ja kasviskeitot hautuu liedellä eipä tässä sen kummempia enää tänään olekkaan. Varmaankin telkkarin tölläystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:48

Siivoan tietokoneeni.