Onko maailma kylmä?

Meillä Raaseporissa se on -21,6 klo 5.04 tänä ammuna täällä sulan veden äärellä.
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

(Lapissa -30 ei tunnu näin kylmältä).

Avainsanat: kylmää tuut sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 13:46

aika sopivaa 29 on nyt illalla

Kysyjän kommentti

näyttää hyvältä kun ei ole - merkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 06:50

Maailma on kylmä monin tavoin. Täällä idässä -22. Tarkempaa lukemaa ei ole, kun ei oo tikitaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 08:06

Täällä lännessäpäin ei ole kuin 18astetta,mutta aivan riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 08:50

Meillä on mittarissa nyt -20, eli liian kylmää on, minun tytär perheineen on ollut Lapissa toista viikkoa ja siellä on ollut -30 , ja nyt ovat oven auki jättäneet ja se kylmyys on tullut myös tänne Turkuun. Huomenna tulevat kotiinsa niin laittaisivat sen oven perässään kiinni, heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 10:48

meitil tääl turunseuru takametsis peimarin tienool , varsinaises-suomes ei ol ku -20 ja koht kohti ruokakauppaa, kuhan autos on + 20....astet...jot tarkenee nuo kilomeetrit ees taas.... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 11:58

Ei ole kun -16...mutta kylmä tuuli tekee ilmasta sietämättömän...kasvot meinas ulkona jäätyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 12:52

Paljon on, ei ees kauppaan voi lähteä näin kylmällä. Jalkapatikassa siellä jäätyy tönköksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 13:23

Mittari näyttää nyt -21, Pohjois-Savossa. Poutasää, aurinkokin näkyi joten pakkasukko taitaa kiriä vaan vielä tuostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 17:34

Maailma on kylmä enkä nyt puhu vain säästä. Kohti jääkautta olemme kuitenkin menossa kuten ennustetaan. Mitä enemmän maapallon lämpötila nousee sitä lähemmäksi navoilla mennään kohti jatkuvaa kylmyyttä. Eli nyt olisi hyvä aika suunnitella loppuelämää vähän etelämpänä lähellä Golfvirtaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 14:09

Juuri nyt -28.4C joten ei tätä kovin lämpimäksi voi hyvällä tahdollakaan sanoa...