Millä tempulla pääsisi iltapäivälehtien etusivulle?

Tämä lysymys ei sovi tosikoille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 23:46

Mene Kauppatorille nyt myymään uima- ja helleasuja.
Varmasti päset kännykkäkuviin ja ainakin Seiskaan.
Rohkeampia temppuja ei nykyään uskalla edes ehdottaa, sillä muuten voi joutua syytteeseen "yllyttämisestä rikokseen".
Voit yrittää lähijunassa tai bussissa, antamalla istuimapaikan jollekin vanhukselle tai raskaana olevalle, mutta varoo ettei ne loukkaannu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.01.2010 - 22:50

Helpoin tapa on antaa vinkki että olet jonkun kuuluisan salarakas, tai että joku se ja se laittoi sinulle tekstareita. Kulahtaneita juttuja, mutta yhä edelleen nuo puree kansaan.
Yritäpä tehdä jotain hyvää ja tärkeää niin ei se iltapäivälehtiä kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 23:01

Eikä auta huitoa veitsenkään kanssa, jos et ole joku kuuluisuus. Nuo Idan vinkit on aika käyttökelpoista kamaa. Vaikka ovatkin jo usein kokeiltuja niin silti kansaan hyvin uppoavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 06:14

Miksi sinne täytyisi päästä?
Sitä en ymmärrä, ensin täytyy olla menestynyt jossakin muussa lajissa kuin perän jakamisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 08:36

Lähetä ilta-lehteen viesti - Matti Vanhanen makaa tukevassa humalassa kotisoffallani, mihin tämä tulisi toimittaa,ps kuorsaus häiritsee - ellei tuo aiheuta säpinää, niin muuta tekstiä sen verran että kerrot Matin olevan Anneli Jäätteenmäen soffalla - jos yhtään vielä epäröivät muuta tekstiä vielä sen verran että kerrot lautamiehen olevan alasti - uskoisin pitkään jatkuneen elämän kokemuksella tuon aiheuttavan vapaan pääsyn tabloidilehden etusivulle "silmin-näkijän roolissa" jos ei, niin ainahan voit kertoa tuntevasi minut.

Lähteet:
www.iltalehti.fi www.kokoomus.fi www.veikkovennamon muistelmat.fi [email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 10:09

syömällä metallia,motocrossilla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 10:23

Kävelet alasti kovallapakkasella kävelykadulla,varmasti sinut bongataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 10:54

meet tuon isoon maailmaan kameran kans ja rongailet julkkiksii , niin pyydä päästä heitin kans samaan kuvaan...kyyl ne sit kuvasi julkaiseet...voit vähän sitä kuvaa värittää jollain uskomattomalla stoorilla ...ja tietty ,et tämä tarina on tosi...vaix siin ei oiskaan totuuden häivääkään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 13:56

Sekaannu julkisiin henkilöihin ja vedä se överiksi.
Vanhanen voisi olla vaikka hyvä julkkis tähän koetukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 15:45

viuhahdus torilla näin pakkassäällä ehkäpä herättäisi huomiota senverran että pääsisit etusivuille, ja ehkäpä myös samantien lämpimään talteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:32

Sinun tulisi tehdä jokin suuri veriteko. Esim menet ostarille ja räjäytät itsesi +10 muuta ihmistä. Tai hirtät itsesi munastasi eduskuntatalon edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 14:06

Riippuu henkilöstä.
Jollekin naisministerille riittää se kun vaihtaa sukunimeä kuukauden välein tai polttaa tupakkaa eduskuntatalon edessä.
Lahdessa sai aikakin julkisuutta reilu viikko sitten se kaveri joka käveli pakkasessa pelkät uimahousut jalassa ja välillä nekin oli olalla. Poliisit saapuivat noutamaan hemmoa hieman lämpöisempään paikkaan mutta kuinkas kävikään... Kumpikin konstaapeleista lähti samaan aikaan autosta pois jututtamaan ja jätti avaimet virtalukkoon, sen verran oli notkeutta jäljellä tällä nakupellellä pakkasesta huolimatta että hyppäsi poliisiauton kuskin paikalle ja huristi läpi kaupungin, puhelimet olivat sentään noloon tilanteeseen joutuneiden poliisien taskussa ja saivat tehtyä ilmoituksen kollegoille jotka tavoittivatkin vääriin käsiin joutuneen auton Helsingintien alkupäästä. Tapaukselle on naureskeltu ulkomaita myöten ja varmaan saa kyseinen kaksikko kuulla siitä vielä pitkään. Erikoista oli myös se että viuhahtaja ei ollut humalassa eikä minkään huumaavan aineenkaan vaikutuksen alainen...