paraneeko näppy jos laittaa hamamstahnaa päälle nopeemmin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 20:50

laittoipa sitä hammastahnaa nyt sitten nopeesti tai hitaammin, niin pahasti epäilen ettei se näpyn paranemista edistä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 21:01

höpsis.. ei vaikuta mitään näppyyn, on tarkoitettu hampaiden pesuun :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:05

Mulle neuvottiin teininä (kun ei ollut muita aineita ihmeemmin), jotta kun laittaa pikkasen hammastahnaa näpyn/finnin päälle, niin se kuivattaa sen ja paranee nopeemmin, saman asian ajoi apteekista ostettu sinkkitahna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 21:13

Saattaa se kuivattaa sitä pintaa, mutta sitten hilseilee se näppysi pinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:14

Olen kuullut että tämä pitäs paikkaansa.Mutta en itse ole kokeillut tätä konstia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:17

Riippuu mikä näppy se on. Apteekki voi auttaa ja jos ei niin lääkäri.Onko se ollut kuika kauan jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:56

Kokeile piruuttasi sekä hitaasti että nopeasti levittämistä, niin nähdään ero ;)

Kokeile laittaa tippa teepuun öljyä (tea tree oil, saa Body Shopista ainakin) tai sitten ostat jotain tujua kasvovettä, jota tuputat siihen muutaman kerran päivässä. Molemmat toimineet mulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2010 - 22:46

Uusi asia minulle, en ole kuullutkaan. Mutta kokeile miten käy kun laitat sitä yhteen jos sattuu olemaan useampikin näppy, silloin sen varmaan huomaat tehoaako se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 06:55

Hammastahnaa voi levittää vaivaan kuin vaivaan. Jos kovasti uskoo, niin mieli siinä paranee, ei varsinainen vaiva. Kaupat ja apteekit ovat pullollaan näppyvoiteita, joten reittivalinta sinne suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 08:18

Annikki Ant-Wuorinen muinoin kehui TV:ssä että hän hoitaa paikan kuin paikan spermalla.
www.hymy.fi/hymyn-hurjimmat/...man-miehia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 10:10

isoveljellä ainakin toimi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 12:54

Teininä kokeiltu, toimii, mutta vaatii sitten niveaa (tai vastaavaa) jälkihoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 13:55

Auttaa finneihin. Suosittelen.
Riippuu ihmisen herkkyys asteesta miten sitä tulee käyttää.
joillekkin jatkuvaan käyttöön joilleekkin vain pariksi tunniksi ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 16:52

taitaapi toimia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 17:16

Meillä on tuolla kilometrin päässä metsässä lähde. Kun sen vedellä valelee, niin lähtee näpyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:47

Tämä on "urbaanilegeda" suoraan "Hevostalli netistä" yhtä paljon perää kuin siin että abortin kuulemma voi tehdä kävelemällä päin pöydänkulmaa. Tämmöistä siellä viljellään ja nämä teiniprinsessat vielä uskovat ja totena haastelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:39

Kyllä se kuivattaa, mutta varsinaista parannusta ei kyllä tapahdu.
Pese ihosi mieluummin säännöllisesti vaikka apteekista saatavalla Sebamed-sarjan aineella.
www.sebamed.fi/#/clearface/
Tuolta löytyy varmasti sopiva balsami ja hoito iholle kuin iholle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 14:20

Juu--u.Hammastahna saattaa auttaa, jos oikein kovasti uskot.Osta nyt kuitenkin näppylöihin tarkoitettuja voiteita. Mene nyt esimerkiksi apteekkiin, ja kerro huolesi siellä. Apu tulee varmasti.