Facebookissa kerätään kavereita, mutta mitä tarkoittaa "kutsu kaveri" Napsussa? Saako kaverista pisteitä? Mitä kavereilla tehdään?

Avainsanat: perhe ja ihmissuhteet kaverit harrastukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2008 - 13:50

joo se on tosiaan, että omia kavereita voi kutsua napsuun jos he eivät vielä ole. kaverit sitten itse päättää haluavatko he ryhtyä "napsukerhoon". eipä napsukaveruudessa varmaan muuta ole, kun että voi kirjoitella niitä näitä, vaikka päivän tapahtumista. ja tutustuu samalla uusiin ihmisiin.

Lisätty: 07.08.2008 - 18:35

miks pitäs sähköpostiosoite antaa??? riittää kun menee jonkun profiiliin kenet haluais kaveriksi ja kirjoittaa sitä kautta viestin. vai oonks mä tajunnut taas jotain mönkään..

Lisätty: 07.08.2008 - 18:38

edellisellä lisäyksellä tarkoitin napsua, oliks mä nyt tarpeeks epäselvä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2008 - 11:44

Hyvä kysymys, tätä olen itsekkin joskus ihmetellyt.

Kyllähän noiden ohjeiden mukaan kutsutusta kaverista saa 20 pistettä, mutta ainakin minä ymmärsin niin, että se koskee 'ulkopuolelta ' kutsuttuja (siis lisäporukan keräämistä Napsuun?)

Mitä silloin tapahtuu kun kutsut jonkun jo Napsussa olevan kaveriksesi, enpä tiedä?

Mitä sitten näillä tekee, sekin on jäänyt vähän hämyiseksi, voinhan ilmankin lähetellä viestejä kelle lystään.

Kun kaverihomma on jäänyt tälleen sekavaksi, en ole ketään kutsunut, pari kutsua on tullut ja niihin olen vastannut yes ja siihen se sitten onkin jäänyt. Olisi tosiaan kiva kuulla, onko tällä kaverihommalla jotain suurempaakin merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2008 - 17:29

Facebookiin kutsutuista ystävistä ei saa pisteitä. Siinä yhteisössä ei ole mitään pisteidenkeruujärjestelmää. Kutsutuille kavereille (ja luonnollisesti kutsun hyväksyneille) voit sitten lähetellä kaiken maailman sälää, mm. paukkuja, lahjoja, halauksia, hymyjä, videoklippejä jne. Itse olen ollut jäsenenä kohta vuoden päivät ja kamaa on sivuilleni kertynyt roppakaupalla. Lisäksi Facebookissa tehtiin nyt kesän aikana päivitys, joten omat sivusi ovat suomenkieliset. Mie tykkään ja kovasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 09:06

Voit kutsua kavereitasi lähettämällä heille viestin Napsun kautta.Annat vain sähköpostiosoitteen ja jos joku vastaa kutsuusi,se näkyy kavereissa.Pisteitä siitä ei saa.