Miten toiminimellä työskentelevä ammatinharjoittaja voisi tituleerata itseään? Toimitusjohtaja, kun on osakeyhtiössä :)

Olen yrityksen ainoa työntekijä ja tarjoan kielipalveluita. Allekirjoituksessa mulla on jo yrityksen nimi ja kotisivut, mutta miksi minä itseäni kutsuisin? Olen kuitenkin se henkilö, joka vastaa kaikesta, pitää yhteyttä ja tekee työt. (Asiakkaan ei sitä tarvitse tietää enkä suinkaan ole mainostanut yritystäni minään pienenä ja pippurisena.) Projektipäällikkö ei ehkä ihan kuvaa sitä, sillä projektit toivottavasti jatkuvat ja jatkuvat?

Lisätty: 01.01.2010 - 21:52

Mä olen näitä nyt jonkin aikaa selaillut ja manager/director/johtaja tai kielenkääntäjä tuntuisi melkein omimmalta, mutta ehdotuksia saa vielä mielellään antaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 20:54

johtaja vastaa (kaikesta) , se ehkä sopivin nimike

(projektit muuten päättyvät jo määritelmänkin mukaan, niillä on tarkat tavoitteet ja määräaika jolloin ne on tehtävä valmiiksi, jos projektti jatkuu ja jatkuu ... se on pahasti epäonnistunut)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 20:14

Mielestäni sinä olet johtaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:02

yrittäjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 21:12

Johtaja on ihan hyvä tuossa tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 22:35

yrittäjä - kielenkääntäjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2010 - 22:42

Mielenkiintoinen tuo sinun työsi: kielipalvelu. Onko se titteli tärkeä puhekielessä vai yrityksesi papereissa ja nimesi alla. Mielestäni olet yrittäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 19:54

Yrittäjä.
Ei ainakaan johtaja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 17:00

Kyllähän sitä itse joutuu punnitsemaan, mikä milloikin tilanteen huomioon ottaen ,olisi parasta sanoa tai käyttää.Yrittäjän johtaja.