Eikös ole kiva, olemme saaneet Maarit3 jälleen...

...kirjoittelemaan ja vastailemaan tänne Napsuun. Meidän kaikkien
napsulaisten pitää kannustaa toisiamme parhaamme mukaan, olemme
kuin suurta perhettä konsanaan kaikki.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 20:15

Oikein hauska, että olemme kasassa ja vaihdamme mielipiteitä!
Aina pieni lomakin piristää, sillä jatkuva koneella istuminen on raskasta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 19:01

Tietenkin se on mukavaa. Pieni loma napsustakin piristää kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 20:21

Olen samaa mieltä miumaumikko, meitin pitää pitää toisistamme huolta kuin perheestä, olemmehan me tämän Napsun luoneet ja sen luonteen myös, jokainen meistä on tärkeä, ja ihka ihanaa, et Maarit3:kin taas meitin kans, aina ite kunkin pitää käydä vähän kauempana, jotta näkee lähelle......:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:03

ON!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 21:08

Kivaahan se, mutta ei maarit3 tainnut montaa päivää pois olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:17

Kivaa onko Maarit siis taas pallannut meidän luo takaisin.Opma mukavaa kuulla.Toivon Maaritille parempaa uutta vuotta 2010 täällä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:56

Kivahan se on.kun on pitkään ollut niin taukokin on hyvä, mutta poiskaan ei malta olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 22:02

On oikein mukavaa,että Maarit on tänään ollut napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 22:06

on aina ilo , kun porukkaa on täällä , toivottavasti nuo muutkin , jotka ovat napsulomalla tulevat pian seuraamme .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2010 - 22:36

On. On hyvä että hän uskoi meitä ja otti pienen paussin tästä hommasta. Eihän se olisi käynyt ollenkaan päinsä että pois olisi lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 00:48

Mukavaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 13:57

Pieni tauko välillä ihan paikallaan...kiva Maarit3..että palasit takaisin pienen tauon jälkeen..
Hyvää 2010 VUOTTA::

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 16:56

Jipii! tätä hetkeä on odotettu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:23

Ei tainut kyllä varsinaisesti edes olla pois.
Moni muu on paljon kauemmin pois eikä mainosta asiaa millään lailla...