Missä otit vastaan uuden vuoden?

Me olimme Kivitipussa.
Sai oikein laittaa jalalla koreasti.
Oikein hyvää uutta vuotta kaikille Napsulaislle!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 17:19

Salutorget nimisessä uudessa ravintolassa joka on avattu entisiin Rahakonttorin tiloihin Kauppatorin reunalle (sieltä sitten jatkoille sotkemaan tuttavien kämppiä)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 14:55

Kyllä ihan kotona ja poliisitkin onnistui keskustan alueella pitämään paukuttelijat kurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 14:58

Omassa kotona.Hyvää uutta vuotta sinnekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 15:36

tässä kotopihan kodasaa , siellä söimme ja sit ihan tähän soffal vaan , kunnes uni iski silmään ja pehkuun jo viime vuoden puolella ... et rauhaisaa on elo täälä mäessä .. niin meni vaha vuos , kuin rauhaisasti alkoi uus vuosikin.. oikein hyvää uuta vuotta sinullekin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 15:38

Täällä kotona olin koko illan ja yön. Meillä oli vieras, jota veimme kotiin juuri puolen yön maissa ja samalla olimme aitiopaikalla tuolla Kemi-/Ounajoen risteyskohdassa katselemassa rakettien ammuntaa.

Lisätty: 01.01.2010 - 15:39

Kaikille Oikein onnekasta tätä alkanutta vuotta !!!:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 16:19

Kotona vietin telkkaria katsellen ja rakettien pauketta kuunnellen. Hyvää uutta vuotta myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 16:56

Taksikuiteista aamulla katselin,että ainakin naantalissa ja turussa on käyty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 17:03

Kotonapa hyvinkin perheen ja pikku koiran + mursujen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2010 - 17:59

Tässä koneen ääressä ja välillä vierashuoneen ikkunassa katselemassa rakettien viuhuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 18:14

Kiltisti kotona vuosi vaihtui!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 18:27

takapihalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 18:50

Ihan oltiin tässä kotosalla aviopuolisoni kanssa, saunoen ja syöden
ja raketteja katsoen, tietenkin napsuilin ja Facebookiin tuttaville
vastauksia, lisäksi suunnittelin Facebook kavereille uudenvuoden kortin,
johon laitoin jokaisen kuvan ja pienen tekstin alle kuviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 18:55

kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 18:58

Ihan kotosalla...tyttären koira oli hoidossa...kun olivat töissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 20:12

Kyllä muuttui, niin rauhalliseksi koti illaksi, vaaaikkaa ensin pitikin lähteä mölyämään kunnolla Tallinnan yöhön. Teimme hyviä syömisiä ja katsoimme viihde ohjelmia telkasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 20:26

Täälläpä kotosalla issessein kokkaillen, ja onneks sitten tuli nuorin poikain kavereittensa (5kpl) syömäänkin niitä sapuskoi, ja osa kävi myös saunassa... lähtivät tuos heti vuoden vaihtuessa ja ite vielä siinä sitten yssissein kattelin töllötintä kunnes unimasa tuli käymään ja vei mut sänkyyn kisujen kans:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:11

ystävien kanssa syöden ja juoden ja ammuskellen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:22

Kotona omassa pihassamme raketteja ampuen ylös taivaalle.Oli aivan erikoinen uuden vuoden yö. Oli täyskuu taivaalla. Tuntui kuin olis ollut elokuu ja kuutamo ilta,vaikka ei silloin lunta vielä maassa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 22:23

Kotona olimme mieheni ja kissan kanssa,oli oikein rauhallista meillä.Oikein hyvää vuotta 2010 myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 23:00

Kaupunginteatterissa katsomassa Maija Poppasta ja sitten limpparijatkoilla, vauhdikas vuoden vaihtuminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 00:56

Kylillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:04

Ihan kotosalla kun oli vähän kuumetta ja mahatautia pienessä juhlijassa.
Kaveri grillasi pihan katoksessa paketin jotain chilimakkaraa ja toi ne tänne, niitä sitten järsin ja katselin ikkunasta kuuta ja raketteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 20:54

Istuin yksin kotona.Katselin elokuvaa. Mieheni lähti jossain vaiheessa, ulos "katselemaan raketteja". Puoli kolmelta ei ollut puoliso vielä tullut.Pitkät ilotulitukset. Olen niin tottunut näihin juttuihin, ettei enää kopsauta itään eikä länteen.