Onko napsulaiset sielun ja ruumiin voimissaan,vai vaivaako kohmelo?

Paukuttelu päättynyt,eikä vaivaa edes krapula.

Avainsanat: sielu ruumis voima krapula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 10:23

Hyvässä kunnossa olen, ei tullut mitään kahvia väkevämpää eilen otettua ja nukahdin 22.00 paikkeilla, ja aamulla heräsin pirteänä.

Kysyjän kommentti

Kiltit tytöt käyvät ajoissa nukkumaan vaikka oisikin uudenvuodenyö,mekään ei juopoteltu,mutta valvoin aamuyölle kuitenkin.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 10:30

Ei ole kohmeloa.Juotiin Hartwallin vichyä.Onnex loppu se paukuttelu.Täällä ne harrasti sitä vielä klo1-2 melkein makkarin ikkunan alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:35

Kaikki hyvin, purjeet ylös ja kohti uusia kokemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 11:05

otin sillee visast ,et ei tullut minkään moissii krapulei...skumppakin jäi ootteleen parempii juhlii ....jot pirteänä ja pääkivuttomasti uuteen vuoteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 12:16

Oli jo rakettien ampumisen aikaan se kohmelo,mutta nyt on jo ihan ok.Uskon vakaasti tipattoman tammikuun onnistuvan ja voipi vaikka helmikuukin mennä samaan syssyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 12:36

senverran tullut vuosien varrella harjoiteltua, ettei kohmelo enään yllätä

(tipaton tammikuu ei ollut suunnitelmissakaan ja jos olisi ollut, se olisi mennyt rikki heti ensi minuuttien kuohuihin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 12:55

Täysin ruumiin ja sielun voimissa, eikä tullu vettä väkevämpää nautiskeltuaa eilen, ei edes shamppusta, vaikka olisi ollut kylmenemässä sitä kaapissa.
Aurinko paistaa täydeltä terältä, joten ylös ulos ja lenkille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:10

Muutaman Karhun otin 1/2 litran tölkeissä. Ei mitään kohmeloa
ole ollut, kävin jo tänä aamuna lenkillä, pakkasta -16°, hieno keli,
aurinko paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 13:11

Ei vaivaa kohmelo ja voimatkin on tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:31

Kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:42

Ruumis voi kohtalaisesti huonosti nukutun yön jälkeen, krapulaa ei ole voinut edes tulla ja mieli on alakuloinen. Yleisesti ottaen vaivaa kovasti se matkakuume. Pitäisi päästä pian pois näistä ympyröistä, saapa nähdä miten käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 14:05

Alkoholihan on - siis - niinku kaiken pahan alku ja juuri. On se vaan hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 14:59

Eipä tuoasta kohmelosta ole kuin mustot menneitä ajoilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 19:02

Ihan pirteä olo vaikka tuli myöhään valvottua...lenkkeilykin jo aloitettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:17

ei vaivaa ja ollaan hyvissä voimissa!