Keitättekö tai paistatteko kananmunia miten usein...????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 18:38

Keitettynä mm. sillin ja graavikalan kanssa, ei montaa kertaa vuodessa. Munakasta teen kun laitan nopeasti ruokaa, sellainen munakas "pyttipannu".

Kysyjän kommentti

Tosi hyvä pyttipannu-munakas...minun suosikkimunakas..kiitos...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 10:17

Kananmuniin tulee joskus oikein himo ja silloin keitän tai paistan useamman kerralla,jos teen perunamuussia silloin paistan häränsilmä kananmunatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:26

Kerran viikossa minä aamulla syön kananmunia keitettynä tai paistettuna, en paljoa niitä uskalla syödä kun on tuo kolesteroli vähän koholla, sanovat kyllä että ei ole nykyään se kananmuna kolesterolia nostattava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:31

Aika harvoin ja keitettyinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:52

Pari kertaa viikossa tulee niin tehtyä. Joskus kokkelina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 11:24

pari kertaa viikossa ja molemmin..eli keitettynä ja paistettuna, tänä aamuna tuli paistettu ja olikin hyvää taasen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 11:49

Minä paistan koko ajan.(ja keitän)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 12:39

munakkaissa silloin tällöin, ehkä kolme kuukaudessa, muuten lähinnä muun ruuanlaiton yhteydessä raaka-aineena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 13:09

Kerran kuussa noin keskimäärin. Mutta silloin saatankin syödä useamman kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:16

Kyllähän niitä kananmunia silloin tällöin tulee keitettyä ja
samalla me yleensä tehdään kananmunakastike, kevyttä ruokaa
perunoitten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:34

Harvakseltaan sekä keitettynä että paistettuna,joskus myös munakas menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:38

Keitän ja paistan silloin tällöin. Munakokkelista tykkään, mutta eihän tuota aina muista tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 14:30

Yleensä keitän koko pakkauksen kerrallaan tai sitte paistan pari leivän päälle ja Aromat mauste sopii minusta erinomaisesti mausteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 15:36

Olen ollut kananmunien himosyöjä. Jos milläkin lailla niitä olen laittnut. Olisko siitä noin vuosi aikaa, kun söin keitetyn kananmunan ja samantien jouduin oksentamaan. Siinä se nyt sitten on ollut. En ole sen koommin laittanut itselleni kananmunia ja ajatuskin ällöttää.. Tiedä en miksi sitten noin ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 16:29

joka päivä 2 raakaaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2010 - 17:51

Muutaman kerran vuodessa keitän, tuskin koskaan paistan. En ole oikein kananmunan ystävä.
Paitsi etelän reissuilla. Niistä saa hyvän välipaloja päivänmittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 18:33

en koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 21:27

En kovin usein.Mutta joskus tulee tehtyä niistä lapselle ainakin kun haluaa paistettuna leivän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 14:07

En syö kananmunaa itsekseen koskaan. Hajukin saa minut melkein oksentamaan.