Onko meillä osaavat ministerit?

Anne Holmlund on vaatinut poliisia toimimaan maahanmuuttovastaisuuden vähentämiseksi[5] ja hänen veljensä Ilkka Holmlundin pyrkimyksissä on rakentaa Suomeen yksi maan suurimmista vastaanottokeskuksista

Koko Wikin tieto; fi.wikipedia.org/wiki/Anne_Holmlund

Avainsanat: kokomusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 20:38

Suomen olot ovat kurjistuneet 1990-luvun lamasta alkaen.
Pahoinvointi vain lisääntyy...
Ei riitä osaaminen Arkadianmäellä kun kansalaisten hyvinvointi on kadonnut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 08:56

Mielestäni suomen ministerit on....ja jokainen meistä osaa puhua samat asiat kuin he sillä heillä on ne"viisaat"neuvon antajat ja avustajat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 09:14

Minä en nyt vaan ymmärrä sitä yhtälöä että maahanmuuttajia halutaan tänne sillä varjolla että meillä ei ole työvoimaa.
Samanaikaisesti halutaan eläkeikää nostaa - joka todellisuudessa kuitenkin on sitä että ihmiset lähtevät ennenaikaisille eläkepäiville tai sitten "saavat lähteä" tuotannollisisita ja taloudellisista syistä.
Työttömiä on paljon - rakennemuutos on teollisuudesta palveluyhteiskuntaan - jonkunhan pitää nämä palvelut maksaa vai meneekö se sitten niin että kaikki palvelevat toisiaan. Mä en oikein ymmärrä että mihin nämä kielitaidottomat maahanmuuttajat sijoitetaan töihin?
Mun ajatus perustuu siihen että törmäilen näihin lökäpöksyisiin merkkikuteissa kännykköihinsä pulputtaviin maahanmuuttajiin jatkuvasti esim. Hesan assalla (oikein parveilevat siellä ) ja olipa se kellon aika mikä hyvänsä. Aika jyrkkä olen ajatuksissani mutta meillä on omissa asioissakin vielä rutkasti parantamisen varaa. Ne joilla on töitä -nääntyvät taakkansa alle - osa nuorisosta (ja perheistä) voi todella huonosti tässä yltäkylläisyyden keskellä - osa vanhuksista on todella yksin etc. Ja sitten tänne halutaan noita maahanmuuttajia - ylimääräinen rahanreikä- Miksi?
Ihmisiä pitää auttaa jos ne apua tarvitsevat olivatpa ne sitten mitä kansallisuutta - minkä värisiä tahansa ja mistä tahansa mutta siellä niiden omassa maassaan. Eikä pumpata sinne rahaa vaan viedään mieluimmin tieto taitoa ja jos ne ei osaa ja älyä itse pistää asioitaan kuntoon niin sitten kerrotaan miten ne asiat laitetaan kuntoon.
Taas tätä "takapihan" filosofointiani josta riittäisi juttua vaikka kuinka paljon.

Kysymykseen "Onko meillä osaavat ministerit"? En osaa vastata - jokainen kun katselee "omalta oksaltaan" näitä asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 09:32

Ministeritkin ovat ihmisiä siis erehtyväisiä ja oma etuhan siellä on ensi sijalla, mutta jokainen varmaan parhaansa yrittää, niillä tiedoilla ja taidoilla mitä heillä on. Muuten olen just samaa mieltä Ankkurin kanssa. Näin on näreet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:39

Moni ministeri pitäisi laittaa kävelemään "tuotannollisista syistä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 12:44

Ei tod!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:06

ministereitähän meillä on lakisääteinen määrä ja varmaan jokaisella on jokin oma osaamisen alueensakin, näin tyhmemmälle ei vaan aina aukea miten se sitten liittyy (eli antaa pätevyyden) ministerin homman hoitamiseen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 13:08

Tottakai on. Eikös me olla itse ne sinne Arkadian mäelle valittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:51

Aika moni ministeri on tehnyt itsensä naurunalaiseksi kaikkien mielestä - paitsi itsensä. Suomessa ministeri kantaa poliittisen vastuun virheistään ja typeryyksistään, mutta mikä se poliittinen vastuu oikein on kun kukaan ei esim. koskaan eroa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:13

On monta pätevää tällä hetkellä, mutta myös ihan turhia "missejä". Me eli kansa ei valitse ministreitä, vaan puolue ne valitsee . Joskus vaikea juttu kun pitää se hölmö naiskiintiökin
huomioida ja siinä tulee tänka på kun ei päteviä aina oikein löydy....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 13:02

jotenkin tuntuu että on siellä sitten ketä tahansa, aina löytyy valittamisen aihetta jostaan. elikkäs suht se ja sama kuka siellä kiekuilee.