Unohdin sen uuden vuoden lupaukseni?

Mikäs nyt eteen.

Avainsanat: uuden vuoden lupaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 00:51

Samaa mieltä Tertsin kanssa, viimevuotiset voi unohtaa. Tänä vuonna kun unohdit, niin senkin voit unohtaa. Odotetaan seuraavaa vuotta. Eihän siihen ole aikaa kuin yksi vuosi.

Kysyjän kommentti

Kiitos, piankos tuo vuosi menee - hyvässä seurassa. Oikein hyvää alkanutta vuotta sinulle, sekä myös läheisillesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 00:48

En tiedä mitä teet..tee vihdoin päätös...jotakin visiin lupasit...mutta et sanonut mitä...jos olet rikkonut lupaustasi..korjaa asia..annetaan sinulle anteeksi..
Ei päätökset aina pidä..mitä lupaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 00:49

No,sehän taisi olla viime vuonna ja mitä sitä nyt vanhoja muistelemaan...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 00:54

No kyllä sen vielä kerkii tekemään, kaikkialla ei ole vuosi tähän aikaan edes vaihtunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 01:10

Eihän se tarviolla vuoden vaihde.tilannehan on aina korjattavissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 01:30

älä välitä niin minäkin unohdin,nyt on myöhäistä,., aamu jo valkenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 08:05

Eipä tuolla ole enään väliä, unohda koko juttu, sillä saat elää vapaammin koko vuoden ja ensivuoden vaihteessa unohdat jälleen, niin...................... ...........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 08:40

Mitäpä sitä enää vanhoja muistelemaan. Parempi, kun ei liikoja lupaile. Tekee ja toimii niin, kuin oikealle tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 09:52

no ei kanata vanhoi muistel ...eikä paljon uusiakaan tehdä rikottavax....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:40

En minäkään mitään lupauksia tehnyt.Suunnitelmia kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:56

Olikohan se lupaus unohtaa se lupaus. No sehän tuli kait sitten jo täytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 18:36

voihan sen siirtää ens vuodelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 23:06

Unohditko tehdä lupauksen,
vai unohditko minkä lupauksen teit ?

no ei syytä huoleen oli kummin päin vain, ainahan sitä voi kiusata itseään uusilla lupauksilla