UUSI VUOSI JA UUDET KUJEET!!!!JOKO PAUKUT ON PAUKUTELTU???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 00:53

Minulla meni paukut kurkusta alas ja nyt se jyske on ohimossa.Mutta melko varmaan tulee tipaton tammikuu ja ehkä helmikuukin menee samalla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 00:09

Kyllä kuunneltiin ja katsottiin sulavasti ikkunasta - nolla rakettia ammuttiin itse.
Tuntuu vaan tahti kiihtyvän, varmaan moni ryntää baarista paukuttelemaan kun huomaa että yhdellä käynti on hieman venähtänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 00:18

Vielä tuolla paukutellaan, mutta paukutelkoot nyt. Kerran vuodessa sen kestää ilman suurempia murheita. Kisulikaan ei pahemmin säikkynyt. Toki löysi sängyn alustan, jonka oli jo kokonaan unohtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 00:21

Paukut paukkuu vielä..olen hoitokoiraa yrittänny rauhoitella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2010 - 00:35

Meidän Uusi Vuosi olikin peruttu! Jostain ihmeen syystä ei perinteistä tulitusta ollutkaan vaikka piti. Mutta ei hätää, se tulee tänä vuonna varmasti. Oikein ihanaa uuden vuosikymmenen alkua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 01:16

En paukutellut mutta täällä kuulostaa olevan hämäläisiäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 08:03

Ei ollu omia sellaisia paukkuja, mutta katseltu ja kuunneltu on.
Itsellä oli erilaiset paukut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 08:38

Yö napsun otin ja hyvin nukutti täällä korven kätköissä, juuri heräsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:58

Eipä tullut paukuteltua. Ei jaksettu ulos lähteä. Vanhoja raketteja oli kyllä kaapissa ja aikomuksena oli niistä eroon päästä, mutta laiskuus voitti. Upealta näyttivät muiden ampumiset ikkunasta katsoenkin. Eikä tarvinnut pelätä että päin tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 17:19

ei ees paukuteltu