kuinkakohan kauksi pitäisi mennä ettei kuule rakettien räiskettä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 22:12

Kuuhun varmaan?Ja sieeä on sekin hyvä puoli,ettei mikään kaadu maahan niin kuin grogilasini...

Lisätty: 31.12.2009 - 22:14

Highh..siis tarkoitin SIELLÄ.Tässä on näppäimissä vigaa.... ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 22:14

Niin kauas että ei kuule.Korvatulpat lyhentää matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 22:26

Meillä ollut kovaa radiot ja telkkari auki,hoitokoiran takia..kun pelkää paukkja...en ole itsekään huomannut tässä sisällä sitä paukutusta..mutta kun kävin ulkona..oli ihan hirveä paukutus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 22:59

Tarpeeksi kauaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2009 - 23:22

Ei kovin hyvin kuulu tänne sisälle. Mutta kunhan parvekkeelle sonnustaudun niin johan alkaa kuulua. Ja kisuli ei välitä paukkeesta mitään. On kai tottunut kaikenlaiseen älämölöön, kun välillä yksikseni täällä lauleskelen tai kiekaisen kuin oopperalaulaja konsanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 23:34

Taitaa kysyjämme kuulua niihin jotka eivät oikein tykkää tästä hulinasta. Mutta lohtuna sen verran että kyllä tämä muutaman tunnin päästä rauhoittuu ja palaa häiritsemään vasta ensi vuonna ja sielläkin vasta ihan viime tunneilla. Kestäkäämme siis tämä toisille tuiki tarpeellinen paukuttelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 23:52

Varmaan tosi vaikeaa löytää sellaista paikkaa josta ei kuule yhtään mitään.
Täällä korvessa meluvolyymi on kuitenkin vähintääkin siedettävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 03:00

Kilometrien päähän mistään asutuksesta.