Pisteiden keruu

Miksi Napsulaiset keräävät ja saavat pisteitä?Mitä sitten tapahtuu?

Avainsanat: pistepörssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 02:58

Pisteistä viis. Kirjoittelen ihan omaksi ilokseni. Ei mitään hajua miten paljon pisteitä mulla on tai kuka johtaa tai muutakaan sellaista.

Kysyjän kommentti

Lyhyestä virsi kaunis-sanotaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 20:54

Imeisesti suomalaiset ovat urheilukansaa ja haluavat pikkusen
jännitystä elämään, ei kai siinä muuta ainakaan minun mielestä ole.
-Joskin mielenkiintoinen tämä Napsu on ota sinäkin siltä kantilta,
ja saahan täältä kaikenlaista tietoa kun kyselee ja vastailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 21:00

Pisteitä tulee aina,kun vastaat,sitä ei voi estää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 21:01

pisteitä viis kunhan on hauskaa!Nyt ei tosin ole niin kivaa kuin suurella osalla kansasta...mulla kun on krapula...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2009 - 21:09

Ei niitä varsinaisesti kerätä. Niitä vaan tulee, kun vastaa, kysyy ja äänestää, tai oma vastaus valitaan parhaaksi. Eikä niillä muuta merkitystä ole. Oman ja toisten aktiivisuuden mittari se tavallaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 21:23

En millään tavalla kerää pisteitä...nehän tulee,kun vastailee ja kyselee...ja vielä siitä kun valitsee parhaan vatauksen..välillä harmittaa..kun ei ennätä valita parasta vastausta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 21:30

Voisivat lopettaa koko pistesysteemin koska eihän siinä ole mitään järkeä.
Vuoden alusta kaikki vaan nollille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 21:46

Ei siitä todellakaan mitään saa, omaksi iloksi ja innostukseksi ne vain on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 22:28

Lähinnä se on vain keskustelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 22:57

Chumba puhuu asiaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 23:01

Ei tapahdu yhtään mitään. Huvikseen vain napsutellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 00:46

En kerää pisteitä, jos voisin niin myisin ne hyvään hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 05:54

pisteistä näkee kuka on aktiivinen,,..,,katsokaa vaikka omia tilastoja

Lähteet:
napsu