Paukkuuko paljon raketteja jo?

Aiottekos itse mennä ampumaan? Kuuluuko nyt jo kauhea pauke?

<< Minun osaltani oikein hyvää Uutta Vuotta kaikille!! <3

Avainsanat: ilotulitteet raketit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 21:06

Paukku mutta itselläni vain peräpää....ehkä otin,ehkä en...noooo,otin määä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 20:44

En aio itse mennä.meille näkyy omasta ikkunasta.Täällä on paukkunut heti klo.18 alkaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:47

Täällä meillä päin paukuttelu alkoi jo eilen illalla,
nyt onkin niin kova pauke ettei tiedä onko sota syttynyt,
hieman utuinen ilma ettei raketit niin hyvin näy, itse laitoin
vaan noita ulkotulia palamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 21:02

Kokoajan paukkuu,ihan hyvän näkösiä raketteja,kissa on ihmeissään,mutta ei pelokas kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2009 - 21:06

Kuudelta alkoi pauke ja on ollut melkein taukoamatonta koko ajan. Itse en ammu raketteja enkä pahemmin edes katsele. Jos sitten puolen yön aikaan, kun komeimmat ammutaan silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 21:32

Tytär kipeä ja nukkunut koko päivän, kotona kuunnellaan pauketta.
Kohta ehkä grillikatoksessa poikkean...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 21:34

Kyllä tuntuu kovasti raketit paukkuvan...itse en paukuta raketteja...laiton illasta pihalle jäälyhtyihin kynttilät palamaan 10 kpl.. ..loistavat ihanasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 21:43

Pari naapuria täällä korvessa ampui rakettinsa ilmoille tuossa äsken ja Vilma pelkäsi. Lopulta se meni sängyn alle piiloon. Nyt tuli pois ja oikaisi pitkälleen tähän viereeni. Hyvää uutta vuotta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 21:45

Aitiopaikalta saan katsella upeaa tähtisadetta tuolla taivaalla - ja parhaimmat ovat vielä tulossa. Klo 22 alkaa lasten- ja 00.00 aikuistenilotulitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 22:25

Täällä on aika rauhallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 22:30

Yllättävän vähän tässä taupunginosassa. klo 18-19 oli paiketta ja nut on melko hiljaista. Tytten 3 Chua koiraa kuulemma nukkuu eikä oo millänsäkään paukkeesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 23:02

Hyvää uutta vuotta sinullekin!