Ooh.Otinko vai ehkä en?Arvaapa....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 21:50

Taisit ottaa..kun kysyit nyt voit ehkä ottaa loppuvuoden....Lupastikohan pitää tipattoman tammikuun...sitä en kyllä muista..

Kysyjän kommentti

Otin....mutta nyt on se tipaton tammikuu ja kyllä on kiva olla kun saa talvisessa pakkasessa ulkoilla ja nenun punoitus johtuu vain kirpakasta pakkasesta! ;O

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 20:30

Arvaan, että otat - eläkeläisten kunniaksi, heh... (eihän sitä kaukaa tarvinnu hakee;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:33

En näe tänneasti,ootko ottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:50

Jos olet oikein pihi niin et ole ottanut, mutta jos on toisinpäin
niin silloin taisit viedä koko ensi vuoden korotuksesi tuloihin.
Tosin en osaa sanoa, joo sanon että otit tai otat hieman sivistyneesti.
Hyvää Uutta Vuotta sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2009 - 21:01

Taisitpa ottaa. Hyvää uutta vuotta siitä huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 21:43

Kyllä minusta tuntuu että olet jo niistä lukuisista pikkujouluista selvinnyt, joten kyllä sillä taidat hieman ottaa, kippis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 23:03

Otin ehkä, en, väliäkö sen.