Mitenkähän uusi vuosi oikeastaan muuttaa tavallisen...

...ihmisen elämää miksikään, se on ihan ennallaan. Ketkä höperöt
sitä yleensä juhlivat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 19:47

Jah eipä muussa, kuin rahapussissa tulee tuntumaan, sillä eiköhän hinnat taas nouse aikalailla.
Virossa nousee bensiini 0,44 kr litralta ja kaikkea muuta nousua tapahtuu siinä sivulla.
Hauskaa Vappua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 18:53

Ainostaan sen verran että huomenna jo tutuksi tullut 2009 kirjoitetaankin 2010. Oikein hyvää ja onnellista tuota tulevaa Uutta Vuotta sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:27

Sen tietää vasta ensivuonna,jos eletään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:52

Pitää opetella kirjoittaamaan valmiille lomakkeele oikea vuosi 200_

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:54

Täällä juhlitaan.

uutta vuotta juhlitaan että muistettaisiin ajan kuluminen.
"yksi vuosi on menny, toinen tulee.
joka hetki jonka elää jää jälkeemme. ja usein tulee uusia tilalle"
saa jokaisen ihmisen henkilökohtaisesti miettimään ajan kulumista. ja sitä että mikään ei ole ikuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:21

Voi taas aloittaa itse kukin ns. puhtaalta pöydältä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:23

Hip heijaaa kaikki eläkeläist! Eläke nousee alkuvuodesta 0,26%...otetaan sen kunniaksi..;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2009 - 21:00

Ei ainakaan minun elämääni vaikuta millään tavalla. Kaikki jatkuu ennallaan.