Joko Napsulaiset on aloittaneet vuodenvaihteen juhlinnan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 16:22

Noo... jos tätä juhlimiseks vielä voi sanoa; lihapiirakan teon alotellu (sen sisuksen), seuraavana pitsan sisuksen teko, ja näiltä osin ja sitä myöten vuorotellen uuniin, kunhan taikinat nuihin tehnynnä/kaulinnu... kaipa sitten joskus kuuden maissa voi hetkoseks istahtaa hän ... ja miettii mitä seuraavaks;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 16:09

En sen ihmeemmin juhli. Ihan tuttavapiirissä. Käydään saunassa, otetaan saunakaljat ja syödään. Katotaan rakettien menoa.... Hyvää vuodenvaihdetta etelä-Karjalaan!!! Kotiseutuni, oi (räms, räms. Tuo oli kuviteltu ilmakitara :)) )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2009 - 16:15

En juhli millään lailla. Kotosalla kissan kanssa ja telkkaria katsellen, kuten muulloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 16:17

Espoon kaupunki on perunut kaikki uudenvuoden juhlimiset, tohtisko tuota enrtisenä reiässä Espoon kartalla asuneena?

Illallinen yhdelle tulee TV 1. joten on alkanut her bomiroy.

Lisätty: 31.12.2009 - 16:50

www.youtube.com/watch?v=GOXsXzSyvn4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 16:40

Jos tuohon grillikatokseen pihassa pääsisi käymään klo 20 paikkeilla niin siinä se taitaa olla. Alunperin oli suunnitteilla mennä keskustaan katsomaan lasten ilotulitusta mutta tyttären mahatauti muutti suunnitelmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 17:15

Pikku hiljaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 17:16

En meinaa juhlia.Ihan rauhallista koti-iltaa vietän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 17:40

Ei tässä juhlita..pitsan tein iltapalaksi..ja muutama siideri jääkaapissa.
Äskettäin kävin pihalla sytyttämässä jäälyhtyihin kynttilät...niitä on 10kpl..mukava pihan valaistus tuikkii..Radiot auki musiikkia kuunellen...että koira ei huomioi kaikkia paukkuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 18:10

Just laitoin saunan lämpenemään, katsotaan sitten sitten
mitä seuraavaksi, hieman pilvinen ilma on ettei raketteja varmaan
hyvin näy yöllä, kyllähän tuo paukuttelu jo kuuluu.
Hyvää Uutta Vuotta 2010.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 18:52

Kello on noin ja minä olen näin. Eli en ilmeisesti kun tässä näin kuivasti napsuttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:16

Kohta täytyy aloittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:20

Kyllä meillä jo raketja ammutaan ja herkutellaan kaikella hyvällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:34

Kyllä jotkuin ovat raketteja paukuttaneet täällä meilläpäin,ihan komeita ovat.Meillä ei oikeastaaan juhlitakkaan,katsellaan televisiota ja minä vähän napsuilen,ei sen kummempaa,eli aika tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:44

Jaahas, kyllä tää on yhtä juhlaa, sillä on suihkussa käyny ja istuu telkan ja koneen äärellä.
Illemmällä on laitettava jotain hyvää suuhun laitettavaa ja shamppus odottaa kylmässä.
Hauskaa Uutta Vuotta kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:51

juu u ja nytteen käytään nukkumaaan ei ja ksa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:47

jep. ite suihkus kävin isäntä kävi äskö saunas. syötykki on. koiraa kävin äskön haukuttamassa pissillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 21:48

Ei sitten mitään fiiliksiä, mutta vuosi vaihtuu kuitenkin taas uuteen ja mikäli horoskooppiini on uskomista, niin tammikuulle luvassa isoja muutoksia...lähinnä työrintamalla.