Ammuskelija ulkomaalaistaustainen.Mitä luulet tästä seraavan yleensä maahanmuuttajille?

Tuleeko kahakoita suomalaisten ja ulkomaalaisten välille?

Avainsanat: ammuskelija ulkomaalais tausta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 19:50

samaa voivottelua kun aina jos on maahanmuutajan tekemä rikos.

meidän perheen "Kilttiä" huulenheittoa
"pitäs noi kaikki ampuu saatana"

Kysyjän kommentti

Meillä ollaan samoilla linjoilla kanssasi.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 14:22

Ei tule kahnauksia, kaikille paapomista ja papukaijamerkki rintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 14:24

Kosovon Albaani.5. uhri löytyi asunnosta (nainen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 14:44

aivan järkkyy .. ihan tippa silmään tulee, kun aatelen sitä tuskaa mitä on nyt niillä pirsman henkilökunnan omaisilla ym. muilla ... aivan kauheaa .. pitäiskö sitä olla nois ostareidenkin ovissa vartijat ja sellaiset laitteet , kuin lentokentälläkin.. tuli mieleen myyrmäki ja mitä niitä nyt on muitakaan tapauksia .. osanottoni kaikille joita tämä kauhea tapaus koskee ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 15:36

"Yleensä maahanmuuttajille" ei seuraa mitään muuta kun hyysäämistä: "pitäisi vaan yrittää ymmärtää kulttuurieroja enemmän ja olla armollisia":)
Toisaalta - kyllä nämä pesunkestävät suomalaisetkin osaavat niin kuin Jokelasta ja Kauhajoelta muistetaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 15:56

Toivoisin, että järkeä käteen ylemmille päättäjille. Meidän maan matosten mielipiteet ja puhdas maalaisjärki eivät kuiteskaan, valitettavasti, tavoita noita herran perkeleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2009 - 16:17

Ei tule mikään muuttumaan. Sitä tavallista kärhämöintiä valtaväen ja maahanmuuttajien välillä. Mutta nuo aseet olisi kerättävä joka ikiseltä iikalta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 16:44

Taitaa olla verissä näillä kavereilla tuo hieman raaempi tapa kostaa jos tuntee kärsineensä vääryyttä.
Ihmetyttää myös usean lehden sivuilla olleet "olitko paikalla lähetä meille kuva". Ainakaan itselläni ei olisi tullut ihan ensimmäiseksi mieleen mennä kuvaamaan uhreja tai ampujaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 18:29

luulenpa että maahanmuuttajat joutuvat rankkaan epäsuosioon ja samoin astrid thors vaikkei tämä tapahtuma ollut kummankaan osapuolen syy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:21

Hetken huumaa taas ja pian se on unohdettu siihen asti kun tulee taas samanlainen juttu!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 22:51

Ei hyvää seuraa, meille - ei heille. Mielenterveys turhan usein "selittävänä" ja / tai vapauttavana tekijänä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 02:57

Pakko myöntää, että tunsin helpotusta, kun kuulin, että ammutut olivat ampujan tuttuja eivätkä satunnaisesti valittuja, kuten Kauhajoella jne. Jonkinlaista helpotusta tunsin jopa siitä, että hän oli ulkomaalainen. Ulkoistin koko uutisen alitajunnastani tällä tavalla...