Ammuskelua kauppakeskuksessa,satuitko olemaan paikalla?

Viattomat henkilöt menettivät henkensä työpaikallaan.

Avainsanat: uhri viaton

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 12:16

Vaikka Sellon Prisma onkin yksi vakio ostospaikkojani, tänään voitti laiskuus ja käväisin lähikaupassa

tuuria vuoden viimeisenä päivänä

Lisätty: 31.12.2009 - 12:47

yle.fi/uutiset/

Lisätty: 31.12.2009 - 13:28

kuva ampujasta

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....12/1026210

Kysyjän kommentti

Sinulla kävi tuuri,kun et mennyt sinne selloon sinä ampumis aamuna:Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 12:25

Ihan järkyttävää...äskettäin avasin radion ja tuli silloin haatateltava paikalla ollutta henkilöä.
Kyllä tuli suuri suru moneen perheeseen..
Ei näköjään ole enään missään turvassa...kun ei tiedä missä vaara vaanii..
Itsekin tulin kauppareissulta..ja sain tavarat purettua,ja laitoin radion auki..ja kuulin tämän järkytyksen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 12:45

Juuri kuulin lopun uutisista, siis alkua en ja nyt haluan tietää mitä on tapahtunut. Kamalaa, kerta kaikkiaan. Ei voi todellakaan tietää missä se noutaja vaanii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 12:50

En ole koskaan käynyt tuolla, asioin aina Helsingissä. Asian taustojakin työpaikalla kuulee...tekijän henkilöllisyys on selvillä. Selviä kohteita tai kohde on tekijällä kait ollut.

Lisätty: 31.12.2009 - 13:22

Klo 14.30 on poliisin tiedotustilaisuus. Pahinta on ettei kukaan tiedä missä tuo tekijä on tällä hetkellä.... ja täytyy lähteä kohta kaupungille asioille. Sello on Leppävaaran aseman kohdalla joten siitä on voinut päästä helposti mihin suuntaan tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:19

Radiossa äsken sanottiin, että kohta kerrotaan tapahtumasta jotain. Nyt olen korva tarkkana kun uutiset pian alkaa, että mitä ja missä on oikein tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:23

Sairasta hommaa.Taas joku mielenvikainen asialla. Surua monelle ihmiselle ja mikäli heillä oli lapsia niin todella suuri järkytys mitä ei voi ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:27

Tuolla tietoa ja kuva ampujasta Ibrahim Shkupolli
www.iltasanomat.fi/uutiset/k...lk_hs_ka_2
Torstai 31.12.2009 klo 13.07
Iltalehden saamien tietojen mukaan espoolaisesta asunnosta on löytynyt viides uhri. Viides uhri on nainen. Tapaus liittyy Espoon Sellon kauppakeskuksessa tapahtuneeseen ampumavälikohtaukseen.
Kauppakeskusammuskelussa on kuollut neljä ihmistä.
www.iltalehti.fi/uutiset/200...7_uu.shtml

Lisätty: 31.12.2009 - 14:05

Yleisöhavaintoja miehestä ja tapahtuneesta pyydetään numeroon 071 87 38 250.
Poliisin mukaan mies saattaa liikkua myös mustalla BMW 325 Coupe -autolla, jonka rekisterinumero on RYH-488.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 14:26

Olisko ex-vaimo ollut suomalainen ja "raahannut" aikoinaan miehen Suomeen?
Silloin on turha kirjoitella viattomuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 15:01

Ilm. ampuja on tappanut itsensä, joten niiltä osin rauha maassa. Ite kävin Prismasssa, mutta en onneks Sellon Prismassa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 15:50

Voiko vuosi ikävämmin päättyä niiden uhrien omaisten kohdalta. Tuntuu pahalta.

Itse asun täällä susirajalla, joten en ollut sielläpäinkään. Voimia vain omaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 02:52

Osanottoni omaisille.

Poliisi otti VR:n yhteyttä ja kielsi pysähtymästä Leppävaaran asemalla, joten siitä ei ole kyytiin päässyt.