onko napsulaisisssa muita ihmisä joille soneran internet yhteys on aiheuttanut vakavia mielenterveysongelmia?

mistän voisin kysellä mahdollisista kovauksista

Lisätty: 31.12.2009 - 09:35

soneran kartan mukaan täällä pitäs toimia hyvin soneran netti mutta !"#¤%&/()= joo yhteys katkeaa 2-5 minuutin välein ja vaihtelee verkkoa ja samalla pätkii, menee pokerissa rahat, päätä särkee ja ahdistaa, joudun rauhoittavia ottamaan. kiitos sonera pilasit elämäni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 22:53

Annan Sun kaikki kestää. Kysyitköhän vakavissasi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 09:29

On, minä! Täällä meillä ei pelaa Soneran yhteys ja vaihdoinkin sen Elisaan, joka toimii loistavasti. Tällä alueella ei oo Soneran kenttää ja Gigantista ne kahto koneelta, että ei tosiaankaan oo ja että Elisa toimii meillä päin. Korvauksista en tiiä, ku Sonera toisaalta toimii hyvin siellä, missä kenttä löytyy. ... vai millä nimellä sitä nyt kutsutaan - kenttä, katealue, alue jossa kuuluu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:42

KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ!!!!!Ja vaihdoin pois heti....nyt on saunalahti ja ainakin toimii vielä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 11:00

älä suotta pilaa terveyttäsi , ota heti yhteyksiä toisiin operaattorein, meillä känny tökki sonerrassa ja kun siitä heille ilmoitin , niin jopas alkoi toimimaan .. mutta nyt on elisa ja siinä ei tällä hetkellä moitittavaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 11:02

Jouduin aikoinaan toimimaan työni puolesta TELEN kanssa (entinen Sonera),eikä heidän yhteyksissään ollut koskaan vikoja,sysäsivät syyn epäkohteliaasti toimilupalaitoksille.
Se oli todella verenpainetta nostattavaa aikaa,onneksi ne ajat ovat nyt takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2009 - 12:09

Pätkii, pätkii ja välillä on yhteys poikki useita tunteja. Pisimmillään 16 tuntia. Soneralla eivät myönnä mitään. On kuulemma minun tai omien laitteitteni vika. En ymmärrä, en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 12:35

Meillä on soneran netti puhelinlinjaa pitkin ja toimii loistavasti,mutta mokkula ei toiminut lainkaan.Ei kannata menettää mielenterveyttään kyseisen operaattorin takia vaan kannattaa vaihtaa operaattoria.Meiltä,kun loppuu sopimus soneraan vaihdamme johonkin halvempaan,sillä sonera on kallis .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 15:45

Sonera pelittää. Mielenterveysongelmat johtuvat ihan muusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 17:03

Vaihda Saunalahteen, toimii niin kaupungeissa kuin täällä korvessakin.
Siis nettitikusta on kyse ja puhe...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 18:46

Ihmeen hyvin on minulla pelittänyt. Silmät kyllä jo kiiluu epämääräisen näköisesti kun tulee täällä tiirailtua hieman liian usein.