Oletko juonut volgansieni-teetä? Mitä terveydellistä hyötyä huomasit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 14:36

Juu minä olen. siitä on kyllä jo aikaa.
Tunnetaan myös Kombutsan-tee nimellä.
Tuossa linkki jostya saa nyny muodossa tietoa.
www.kombu.de/finland.htm
Rautavaarakin kirjoitti tästä idän ihme juomasta joten jos kirja on hyllyssä niin sieltäkin aiheesta löytyy tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 11:04

en kyl ole , mut mitähän se mahtaa oikke olla , on niin outo nimikin, ja sieni viel..tuli mieleen , ku joskus satavuot sit käyttii kalimykses vai miten se nyt kirjotettaan, niin ostin sielt sieniä, ne kyl olivat ihan sukellettuja merest ja pesusienix lähinnä tarkoitettuja .. mut tuo volgan jutska on ihan uus juttu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:03

En ole, kuulostaa aika epäilyttävältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:36

En ole koskaan ennen tuollaisesta teestä kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 14:02

Minullekin ihan outo tee on...ei ole tietoa sellaisesta..voisi maistaa jos olis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 15:44

Kuulostaa siltä, että balalaikka soi ja sanat Siperian takaa soljuvat suustani.