Kerro kolme asiaa mitä haluat tänään napsusta sanoa, napsulaisille?

Vilma sanoo ensimmäisenä, että: Kissansydämeni kiittää kaikkia myötäelämisestä kokiessani elämäni seikkailun tänä kuluneena vuotena. Olen oikein mielelläni miauu, teidän oma napsu-katti.
Mariaana tuumaa vaan, että kiitos, ilman napsua tämä vuosi olisi ollut hieman tylsä ja hieman yksinäinen, joten napsu-ystävät ovat todella tärkeitä niin iloissa, kuin suruissakin. Suuri lämmin halaus kaikille.

Avainsanat: kiitos hyvä napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 13:29

Keväällä tutustui eka kaerran napsuun. Iltojeni ajankuluksi aloin napsuilemaan, kun stressi vakavasti sairaan isäni puolesta painoi eikä uni tullut. On ollut mukava myös saada napsukavereita ja viestitelläkin monien kanssa. Ja kaikkein parasta antia on nämä napsun vastausketjut, joissa mielipiteitä on vaihdettu lähes kaikesta maan ja taivaan välillä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille ihanille napsu-ystäville.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 08:41

Ihana uusi tuttavuus tänä vuonna tämä Napsu. Olette kivoja Napsuttelukavereita. Rivien välistä on jännä lukea kaikkea kirjoittamatonta. Ja neljäntenä: Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:16

Mukava paikka lukea ja kirjoittaa juttuja yksinäisinä hetkinä. Paljon on saanut tietoa ja hupia. Te ootta ihania. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2010!!!! t: annakaisu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:46

ONNEX ON OHI!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 10:03

1:oikein hyvää 2: uutta vuotta 3:kaikille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 12:42

Napsu on mukavaa ajankulua ja olen saanut monta mukavaa napsuystävää ,ole saanut myös tietoa asioista mitkä ovat minua askarruttaneet.Joskus olen saanut suoranaista ilkeilyä osakseni,mutta tämä on elämää,eikä aina voi voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:48

1. Usko
2. Toivo
3. Rakasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 15:42

Kiitos kaunis kaikille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2009 - 16:19

Hyvää uutta vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 18:44

Kiitän menneestä vuodesta ja toivon että ensivuonnakin olisimme myötämielisiä ja ystävällisiä toisiamme kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:54

Napsuillaan, napsuillaan, napsuillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 21:18

Kiitos kaikille napsulaisille...parannetaan vautia ensivuonna...sitten tulee vielä mukavampi vuosi...