Mitä ostoksia kannattaa tehdä Phuketista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 05:02

ostaa naista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 07:24

Kaikkihan siellä on edullisempaa, kuin muualla. Itse olen ostanut ja teetättänyt vaatteita. Silkki- ja puuvillasilkkikankaat ovat siis edullisia ja ompelijat tekevät hyvää työtä. Kaverini hankki uudet silmälasit. Tyynynpäälliset ovat kauniita samoin lasten vaatteet. Koriste-esineitä on vaikka minkälaisia. Siis melkein mitä vain riippuen siitä mistä tykkää ja mitä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:53

Osta persoonallinen dual-sim puhelin jossa voit pitää kahta sim-korttia samaan aikaan. Maksaa siellä n.10 euroa ja muutkin toiminnot huippuluokkaa. Merkkejä ja malleja useita - täällä ei ainoatakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 18:41

Siellä todellakin kaikki on edullista. Vaatteiden teetätys ei paljoa maksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:14

osta mitä tunnet että tarvitset.
ei kannata mennä tuhlaamaan rahaa turhuuteen vaikka halvalla saisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 21:55

Siellä on kaikki edullista ja hinnoista kannattaa tinkiä, vaikka jo ovatkin halpoja.Periaate on, kun sinne lähtee, niin on risainen matkalaukku mahdollisimman tyhjänä.Takaisin tullessa on uusi laukku täynnä tavaraa.Laukku on n 50 % halvempi siellä.AloeVera tuotteita kannattaa tuoda.Geeli 99,5% AloeVeraa maksoi 180Bat/ 135g.Osto apteekista loppurahoilla Bankogin kentältä.
Yleinen virhe on kantaa sinne paljon tavaraa.

Lähteet:
Kokemus