Mitä harrastat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 18:38

Sahaa ja vasaraa heilutan, porakonetta surruutan. Liisteriä levitän ja tapettivuotaa silitän. Joskus jonkinnäköiset puikot myös kädessä kilisevät. Ulkosalla lumikolaa tai ruohonleikkuria ulkoilutan - kelistä riippuen.

Kysyjän kommentti

Pokaali parhaasta ja hauskimmasta vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 02:07

Koiraharrastuksia (agility, jälki, haku) sekä ulkoilua yleensäkin, elokuvissa käymistä ja novellien kirjoittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 02:25

Sauvakävelyllä kunnosta huolta ja kesällä aktiivinen karavaanari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:02

Karaokelaulua, tanssia ja piirtämis-maalaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:03

Kirjallisuutta (lukupiirin vetäjänä), akvarellimaalausta, politiikkaa (onko harrastus vai mikä en tiedä!). Opiskelukin on kait harrastus koska teen sitä työn ohella. Ja tietysti matkustamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:15

Kaikenlaista pientä askartelua on tullut aloiteltua. Pajutöistä entisöintiin. Korttien tekeminen ja kalligrafia. Ja tietysti puutarha perennoineen. Käsityöt ovat jääneet vähemmälle, mutta paljon on suunnitteilla sitten kun jään eläkkeelle. Sitten kun on aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:52

Ulkoilu,matkustelu,ristikot,elokuvat,napsu ja facebook.Siinä tämän hetken harrastukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:15

Lukemista tälläkertaa empä juuri muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:43

Frisbeegolf ja pyöräily lienevät kaksi kärjessä olevaa harrastusta tällä hetkellä.
Tosin eivät varsinaisia talvilajeja kunpikaan vaikka pyöräillä nyt toki voi läpi talven.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:14

lukemista ja laulamista~

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:30

Minulla on aika lailla samat harrastukset kuin tuolla harjuntiellä, paitsi facebook ei ollut mun juttu. Sauvakävelen aina kun on siihen mahdollisuus, Laulan, luen, askartelen,kirjoittelen,kuuntelen musiikkia joka päivä.Käyn ystävieni kanssa mielellään ostoksilla ja konserteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 09:16

Avantouintia,vesijuoksua,haliberneilyä,ulkoilua koirien kans ja ilman,uintia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:05

kato profiilistani