Onko tämä vielä kuitenkin ns miesten maailma, tasa-arvopyrinnöistä huolimatta?

Saas nähdä saadaanko naispääministeri.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 01:49

kyllä tämä ilmasto höpötys on naisten aiheuttama ,,historian typerin ajatus suomessa,voittaa jopa jätteenmäen pääministeri haaveet.,,väyrynen on oikea valinta kepulle

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 20:27

Valitaan porukalla Anneli Jäätteenmäki ja lyödään vetoa kuinka kauan nyt pysyy virassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 20:37

On, on, on, ja tuee aina olemaankin miesten maailma. Vaikka maailmassa olisi pilvin pimein kyvykkäitä naisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.12.2009 - 20:44

Kukkoko alistuisi kanojen komenneltavaksi, sinä päivänä minä lupaan kääntyä haudassani. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.12.2009 - 21:01

Miehet päättää ja säätää, mutta vain kodin ulkopuolella. No poikkeuksiakin on, myönnetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 21:03

niinpä nähtäväks jää , mut eikai nyt senttäs jätteenmäkee ...äänestetä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 21:06

Tuskinpa Jäätteenmäkeä uudestaan pääministeriksi valitaan, kun eka yritys meni niin sanotusti mönkään.Vaan Paula Lehtomäki saatetaan valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 21:43

Kyllä tuntuu..että on miestenmaaila...vaikka on nykyään tasarvo...naiset tekee paljon mieten töitä..joka ammmatissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 01:47

Jos miehet synnyttäisivät, he olisivat keksineet siihen jo aikoja sitten koneen.
Kehtaavatkin kutsua meitä heikommaksi sukupuoleksi.

No eikö se yksi tutkimus juuri vähän aikaa sitten todistanut, että Suomi oli kärkipäässä tasa-arvon osalta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 12:55

En ymmärrä koko tasa-arvovouhotusta, tärkeille paikoille pätevin henkilö, sehän on viisainta. Miksi jokaiselle paikalle pitäisi tasa-arvon vuoksi valita aina nainen, sitähän feministit vaativat?
Nyt ei olla vaihtamassa pääministeriä vaan Keskustan puheenjohtaja on ilmoittanut eteti ole enää käytettävissä siihen tehtävään.
Tässä taloudellisesssa tilanteessa on pääministerin oltava tosi pätevä ja asiansa osaava, en voi kuvitella siihen mitään "typykkää" joka hymyilee kauniisti ja nyökkäilee.
Napsulaisilla ei ole äänioikeutta Keskustan pj-vaalissa elleivät sitten satu olemaan sen puolueen hallintoelimissä mukana ja puolueen jäseniä. Pääministerin vaihto on koko hallituksen asia, ei Kepun.
Suomessa vallitsee tasa-arvo, enemmistö esim. yliopisto-opiskelijoista on naisia.
Mahdollisuudet ovat olemassa jos niitä kykenee käyttämään ja taitoja riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:58

Näkisin mielelläni naisen pääministerinä