Pyytäisin vinkkejä viikonl.matkalle,jonka kohde vielä auki.. -ajankohta huhtikuu vko 14/ Lähtö ja paluu Oulu,ja halpalennolla

perheessä 2 aikuista ja 1 juniori

Avainsanat: viikonloppuloma kaupunkiloma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 20:49

Tässä on Napsun sivulta linkki, siihen kun kirjoittelet toiveesi niin lykkää hintoja;
www.supersaver.fi/valitse-ha...ja-hotelli

Esim Oulu-Riika-Oulu, *** hotelli perj aamu- sunn ilta Kokonaishinta:: 364,68 € (2+1)

Lisätty: 30.12.2009 - 21:15

n.700€ olette viikonlopun Berliinissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 19:19

tämä nyt näin äkkiseltään löytyi. lentojen hinta alla linkissä lentohinta 3 hlö, et kertonut juniorin ikää.
Riikassa edullisia hotellitarjouksiakin,
n. vuosi sitten öitsin yksin sviitissä 30 €/vrk. aamianen ei kylläkään kuulunut hintaan.

www.travelstart.fi/search.js...andom=7234

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 08:58

Minä Vilna-friikkinä tietysti ehdotan Vilnaa. Baltic Air aloittaa tai on jo aloittanut lennot Oulusta, mahtaako sitten lentää minne. Ainakin koneenvaihdolla pääsee Vilnaan jos ei suoraan.
Toinen mukava viikonloppuloman kaupunki on kyllä Krakova.
Lento-hotelliyhdistelmää kannattaa hakea netin kautta. Firmoja joita suosittelen on mm: www.area.fi ja www.travellink.fi. Itse käytän tuota viimemainittua useimmiten.
Myöskin Prahan hinnat ovat menneet alaspäin, aiemmin oli kallis kaupunki (hotellihinnat).

Lisätty: 31.12.2009 - 09:00

Kannattaa kiinnittää huomiota hotellin tasoon eli ihan sitä halvinta ei kannata ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:26

Lähde Finnlinesin laivalla Puolaan taikka Saksaan. Saat nauttia pitkästä merimatkasta ja syödä hyvin. Laivoissa hyvät saunat poreammeineen ja juniorille videopelihuone/tilava leikkihuone. Laivan kaupasta tai baarista saa naposteltavaa ja juotavaa illaksi. Jokaisessa hytissä on televisio, siitä voi seurata elokuvia tai vaikka karttaa josta näkee laivan etenemisen. Takaisin voi tulla samalla laivalla tai olla yön lähistöllä olevassa hotellissa.
Lentääkää vain Helsinkiin ja vaihtakaa siellä laivaan.
www.finnlines.com/passenger_fin/