Missä säilytätte lääkkeet ja vitamiinit??

Avainsanat: lääkeet ja vitamiinit.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 18:46

keittiön kaapissa ja sellaisis karkkirasiois , muovisis jois myydään irtokarkkei .. niis on hyvä säilyttää kaiken laissii tavaroit , kun ovat kirkkaita niin näkyy mitä missäkin on... ja niihin saa myös kannet .. meitin kaupast niit saa jopa ilmaseks :)..

Kysyjän kommentti

Hyvä oivallus säilytykseen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 15:43

Siivouskomerossa on minun pilleripurkit,kun siellä on sellainen myrkkykaappi ja jääkaapissa sellaiset mitkä pitää säilyttää viieleässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 15:45

Lääkekaapissa ja joitain voiteita jääkaapissa. Vitamiinit ruokakaapissa.

Lisätty: 30.12.2009 - 15:50

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.12.2009 - 16:13

Kaittiökaapin yksi hylly on varattu sellaisille tuotteille. Ei paljoa minulla hyllytilaa niihin mene. Minimissään ovat kaikki lääkkeet ja vitamiinit. On yhteensä neljää laatua kaikkinensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 18:25

Vessan kaapeissa on hyvin tilaa myös niille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:14

Kaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:15

on niille varattu yksi hylly tiskikaapista:) on jo aikusia lapset ym, ei väärin käytösten pelkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:45

Tossa ne lojuu pöydällä, ei vainenkaan, kyllä niille on varattu oma laatikko. Dementikkona kaiketi ne pitää pitää näkösällä että muistaa ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 20:04

Apteekissa ovat saaneet olla toistaiseksi, onneksi ja toivottavasti vielä pitkän aikaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.12.2009 - 20:39

Kylppärin kaapissa on oma tiivis laatikkonsa niille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 01:36

Vitamiinipurkki on keittiössä esillä ja kipulääkkeet sun muut lääkekaapissa pesuhuoneen seinällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 07:42

Ne mitä on ovat lääkekaapissa. Vitamiinipurkkini keittiön hyllyllä. Ei ole pieniä lapsia, mut jos olisi niin kaikki lääkekaappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 08:52

Lääkekaaapissa mutta jotkut satunnaisesti käytettävät reseptilääkkeet täytyy säilyttää jääkaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:56

Tällä hetkellä astiakaapin ylähyllyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:00

Lääkekaappi on ainakin täällä sitä varten että siellä myös säilytetään lääkkeitä.
Vitamiinit on mikron päällä ja ne jotka kaipaavat jääkaapin viileyttä ovat siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:31

Se riippuu tuotteesta.

vahvemmat lääkkeet turvallisemmissa paikoissa.
enemmän käytetyt enemmän esillä. enemmän ulottuvilla.

Vitamiinit ym. tälläiset on samassa keittiön kaapissa kahvin ja teen kanssa.

antihistamiinit lojuu yöpöydällä jossa on myös muut päivisin käyttämän lääkkeeni.