Ottaisitko vastaan pääministerin viran, jos tarjottaisiin?

Millaisia muutoksia tekisit?
Jos teilläpäin on lunta, niin hiihtiladulla saa hyviä ideoita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 14:48

Kyllä se kannattaa ottaa seuraaviin vaaleihin saakka. On sen verran hyväpalkkainen jobi.
Ei päämiministeri pysty yksin mitään tekemään.
Minulle jo kansakoulussa opetetiin että eduskunta se on joka päättää.

Kysyjän kommentti

Väyrynenkin sanoi, että tarvitaan joku kokeneempi.
Ettei vain tarkoittanut itseään?
Aset ehdolle, niin saat minulta ainakin yhden äänen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 15:32

En mistään hinnasta mokomaa virkaa huolisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 15:39

Eipä olisi minusta pääministeriksi,en edes haluaisi kansanedustajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 15:39

Ei tulisi mieleenkään..semmonen virka....kun ei minusta todella olisi..kun on tollo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.12.2009 - 16:09

Minä pääministerinä, ei kiitos. Johan sitä naurais naurismaan aidanseipäätkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 16:10

Pitäisi olla ympäri vuorokauden käytettävissä, lehdistö aina valppaana seuraamassa edesottamuksiani, myöskään poliittinen vehkeily ei kiinnosta. Puhumattakaan alhaisesta älykkyysosamäärästäni ja kyvyttömyydestäni esiintyä julkisuudessa..... ehei,,, pääministerin hommat eivät ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 18:27

Ei ole minun juttuni toi politiikka millään muotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 18:49

ei käy plaatuun , en jaksais ainaist valitust kuunnel... jot tällänen tavis vaan ja on hyvä olla , kun ei ain leikkaa polla .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:15

En ottaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:15

no, en todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:31

jo vain ottaisin,
mutta pitäisi kyllä olla hovi / neuvosto ympärilläni.
ja aivan varmasti pääsisin ehkäpä vähän vilkkaampiinkin päivälehtiotsikoihin kuin minua edelliset.

rikkaita rokottaisin ja köyhille lisää fyffee, Robin Hoodin tapaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:47

En mä niin hullu olisi että mokomaan ryhtyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 20:09

Mikäs siinä, vaan eipä ole tarjottu,
Ruususetkin varmaan ilahtuis ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 20:23

En miettisi hetkeäkään ottaisin välittömästi viran vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.12.2009 - 20:37

Ei kiitos, ei politiikkaa - edes ministerin salkullisen vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 20:43

No mikä ettei kyllä se kävisi, olen työtä pelkäämätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:13

En mistään hinnasta! Menee yksityisyys kokonaan, joutuu suurennuslasin alle ja päällimmäisenä ovat yksityisasiat, muusta viis.
Yksi naisihminen näyttää olevan jo tyrkyllä, ilme on sen verran mairea, saas nähdä kuinka likan käy!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:57

En todellakaan......ennemmin keräisin pulloja!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:16

Ei ole kiinnostusta tuollaiseen.
Muistan aikoinaan kun eräs Englannin valioliigassa oleva joukkue etsi manageria lehti-ilmoituksen avulla. Silloin kaveri lähetti sinne erittäin hyvin tehdyn hakemuksen jossa hän kertoi omasta aladivisioonaurastaan ja siitä kuinka oli saanut kymmenvuotiaiden valmentamisesta laajaa kokemusta, jo parin vuoden ajan. Englanninkielinen cv oli viimeisen päälle tehty ja mukana oli kuva niin omasta IV-divisioonajoukkueesta kuin junioriporukasta jota hän oli valmentanut. Vaikka lupasivat vastata kaikille ei hän saanut tuohon koskaan vastausta, ilmeisesti ottivat koko hakemuksen huumorilla (mitähän se tosin olikin).
Samalla lailla kävisi varmaan itsellenikin jos pyrkisin tuohon virkaan...